محاسبه سختی کار برای ماموران شهرداری قم

محاسبه سختیِ کار برای ماموران شهرداری قم

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مسوول روابط عمومی شهرداری قم در توضیح ماجرای مرگ راننده وانت می‌گوید: واحد تخلفات شهری شهرداری قم طبق وظیفه ذاتی خود به وانتی‌هایی که در محل خیابان شاهد شرقی قم سد معبر ایجاد کرده بودند تذکر می‌دهد. این تذکر باعث مقاومت راننده یکی از وانت‌بارها شده است.

محاسبه سختیِ کار برای ماموران شهرداری قم

این جملات کاملا روشنگر است و همه سوالات را پاسخ داده است. مخصوصا آنجا که مسوول محترم فرموده‌اند ماموران به وظیفه ذاتی خود عمل کرده‌اند.
تا حالا نگران بودیم که نکند ماموران شیرین و نازک‌بدنِ سد معبر شهرداری قم، در اجرای وظایف ذاتی خود کوتاهی کرده باشند و مرد فوت‌شده به مرگ طبیعی از این دنیا رفته باشد. ولی با این سخنان باز هم ثابت شد که در شهرداری‌ها به ‌ویژه در قسمت مبارزه با سد معابر، ماموران وظیفه‌شناس و دلسوزی حضور دارند که با وجدان کاری بالا موبه‌مو وظایف خطیر خود را به نحو احسن انجام می‌دهند و اگر هم این وسط خونی به زمین ریخته می‌شود، باید به‌عنوان سختی کار در پایان ماه در فیش حقوقی این عزیزان محاسبه شود.

قُمْ (پارسی میانه: کُنب [۴]) از کلان‌شهرهای ایران است که در ۱۴۰ کیلومتری جنوب تهران پایتخت ایران واقع شده‌است. این شهر در کنار رودخانهٔ قمرود و در دشت قم قرار دارد. شهر قم مرکز استان قم و نیز مرکز شهرستان قم می‌باشد.
پایان پیام

کد خبر : 50312 ساعت خبر : 1:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=50312
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات