موبوگرام به عنوان نسخه ایرانی تلگرام نا امن است

موبوگرام به عنوان نسخه ایرانی تلگرام نا امن است

پاول دروف، مدیر عامل پیام رسان تلگرام طی یک توییت اعلام کرد که اپلیکیشن پیام رسان موبوگرام به عنوان نمونه ایرانی تلگرام نا امن است.

موبوگرام به عنوان نسخه ایرانی تلگرام نا امن است

به گزارش پایگاه خبری گلونی، پاول دروف در توییت خود در پاسخ به پرسش یک کاربر نوشت:

موبوگرام یک تلگرام قدیمی و نا امن در ایران است. من پیشنهاد میکنم از موبوگرام استفاده نکنید.

photo_۲۰۱۷-۰۷-۲۹_۲۱-۱۴-۱۷

تِلِگرام (به انگلیسیTelegram) یک سرویس پیام‌رسان متن‌باز چندسکویی مبتنی بر رایانش ابری[۸] است. تلگرام رسماً برای اندروید، ویندوز فون و آی‌اواس (مانند تبلت‌ها و دستگاه‌های بدون وای-فای) در دسترس است. نرم‌افزارهای کلاینت غیررسمی برای نسخهٔ وب، نسخهٔاواس ده، نسخهٔ لینوکس و یک کلاینت دسکتاپ مایکروسافت ویندوز از توسعه‌دهنده‌های مستقل که از رابط برنامه‌نویسی کاربردی تلگرام استفاده می‌کنند در دسترس هستند.

کاربران تلگرام امکان ارسال پیام، نگاره، ویدئو و همه گونه پرونده‌های خودویرانگر و رمزنگاری‌شده را تا حجم ۱٫۵ گیگابایت دارند.

تلگرام توسط دو برادر با نام‌های پاول دورف و نیکلای دورف به بازار آمد. پاول دورف برادر کوچک نیکلای دورف است. پشتیبان مالی این پروژه،سازمان غیرانتفاعی کارآفرینی در آلمان است.

در اکتبر ۲۰۱۳ تلگرام روزانه صد هزار کاربر فعال داشت که در ۲۴ مارس ۲۰۱۴ این شمار به ۱۵ میلیون رسید.

در دسامبر ۲۰۱۴، تلگرام اعلام کرد که بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال دارد که روزانه بیش از یک میلیارد پیام همرسانی می‌کنند.

میزان همرسانی پیام‌ها در بازه زمانی پنج‌ماهه دو برابر شد و به ۲ میلیارد پیام در روز رسید. در سپتامبر ۲۰۱۵، اعلام شد که تلگرام بیش از ۶۰ میلیون کاربر فعال دارد که روزانه ۱۲ میلیارد پیام با یکدیگر همرسانی می‌کنند. در فوریه ۲۰۱۵، شُمار ثبت نام کنندگان در تلگرام به ۳۵۰ هزار کاربر در روز رسید و در مجموع روزانه بیش از ۱۵ میلیارد پیام در بستر این پیام‌رسان فرستاده شد.

پایان پیام

کد خبر : 48507 ساعت خبر : 0:37 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=48507
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات