نسخه چینی ضد افسردگی

پایگاه خبری گلونی, مهدیسا صفری‌خواه: محققان چینی در تحقیقات خود دریافتند: «شمردن حجم قابل توجهی پول یا سکه توسط افراد می‌تواند باعث بهبود خلق و خو در آنها و رفع احساس افسردگی و نگرانی شود.» اصلاً برای دور زدن همین افسردگی‌هاست که دربانک‌ها مبلغی از پول وامتان را گرو نگه می‌دارند تا افسردگی شما به آنها منتقل نشود یا وقتی در نوبت اضطراری عمل قلب قرار می‌گیرید باید زیرمیزی را بدون اسم و نشانی حواله کنید تا آن روز، روز خوب دکترتان باشد و شانس بیاورید و ۵۰۰ میلیونی از صبح شمرده باشد و سر کِیف باشد.

شمردن این پول‌ها افسردگی را حتماً از آنها دور می‌کند اما برای ما معمولی‌ها خطر جانی دارد. پیشنهاد ما به شما این است که با نسخه روانشناسان چینی به‌چاه نیفتید، اگر ما سرمایه‌گذار بازار بورس پکن یا یک اختلاس‌کننده بانک صنعت وبازرگانی چین هستید، شمردن این پول‌ها خلق‌وخوی‌تان را بهتر می‌کند اما اگر یک آدم معمولی هستید، قبل از شمردن پول اول اجاره خانه، پول فیش‌ها و پول شهریه بچه‌ها، خرج مهمانی آخر هفته همسر، پول گوشت و مرغ و پیاز و سیب‌زمینی را کنار بگذارید، بعد بقیه را بشمرید، می‌بینید که چیزی برای شمردن باقی نمی‌ماند دوباره برمی‌گردین به همان خط اول برنامه روزانه زندگی‌تان.

حقیقت این است که ما معمولی‌ها با این چیزها خلق و خویمان بهتر نمی‌شود. اصلاً هر ارجاع مالی حالمان را بدتر می‌کند. مخصوصاً وقتی شما یک کارمند بانک درآستانه تعدیل شدن باشید، درظاهر و روی کاغذ باید خوش‌اخلاق‌ترین آدم دنیا باشید اما شما از هر کسی بیشتر در آستانه افسردگی هستید، گذاشتن و برداشتن صفر از جلوی واحد پول رسمی کشور و شمردن این پول‌ها هم حالتان را خوب نمی‌کند، وقتی که سه‌ماه و نیم است که حقوق نگرفتید، اگر تمام خزانه صندوق بین‌المللی پول را هم بشمرید به زندگی برنمی‌گردید.

ما معمولی‌ها باید از همان روش‌های سنتی استفاده کنیم، گل گاوزبان، سنبل‌الطیب وچای بهارنارنج بهتر جواب می‌دهد، به این چینی‌ها ونسخه‌های‌شان اعتباری نیست!

پایان پیام

کد خبر : 48747 ساعت خبر : 0:28 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=48747
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات