هایکو، کتاب؛ اختلال خواب و دیگران

هایکو، کتاب؛ اختلال خواب و دیگران

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روانشناسان معتقدند: «کتاب خواندن بهترین درمان برای کسانی است که به اختلال خواب دچار هستند.»

البته برای اینکه درمان مؤثرتری هم داشته باشید باید به چند نکته درباره کتاب خواندن توجه کنید. اول اینکه حتماً گوشی تلفن همراه‌تان را نزدیک خود داشته‌ باشید شما شاخ غول شکستید و جرئت کردید کتاب بخوانید، تصویر این لحظه را با دنیا به‌اشتراک بگذارید. کتاب‌ها را از رنگ‌های انتخاب کنید که با فیلترهای عکس رؤیایی‌تر به‌نظر برسند. شاید با این ترفند بالاخره یک نفر را هم به سمت کتاب خواندن هل دادید. در انتخاب نام کتاب‌ها دقت کنید شاید فردا مجبور شوید با آنها هایکو بسازید، ۳ کتاب خفن برای این روزها در اختیار داشته‌ باشید. مثلاً چه‌کسی باور می‌کند آرزوهای بزرگ چیزی به فردا نمانده است حتماً جایزه را می‌برد. کتاب‌هایتان را از کتاب‌های جذاب و گیرا انتخاب نکنید خدای نکرده ممکن است درگیر آن بشوید و سرانه مطالعه را هم بالا ببرید و فراموش نکنید هدفتان از خواندن کتاب، خوابیدن است نه مطالعه.

هایکو، کتاب؛ اختلال خواب و دیگران

از کتاب‌هایی با تیراژ بالا و قیمت بالا استفاده کنید، لایک‌خور آن‌ها در فضای مجازی بیشتر است. خودتان را درگیر کتاب نکنید، به کلمه‌ها توجه نکنید. قرار نیست به نویسنده جایزه ادبیات آن‌هم از جیب شما اعطا شود پس تا وقتی که خوابتان ببرد منتقد درونتان را به نحوی آرام کنید. از فرآیند کتاب خواندن استوری هم بگیرید به روزتر است. نور چراغ مطالعه را طوزی بتابانید که با فیلتر عکس در تضاد نباشد. کتاب را بر عکس نگیرید. حواستان به ساعت باشد، غرق مطالعه نشوید. اگر خوابتان نبرد، بلند شوید و نسخه دوم را امتحان کنید اگر ذهنتان درگیرتر شد برای اینکه خوابتان بگیرد به یک نسخه جدی‌تر نیازمندید.

کتاب‌ها و جزوه‌های کنکورتان را پیدا کنید. کتاب‌های درسی مانند خواب‌آور عمل می‌کنند در صورت اینکه فقط ۶ ساعت زمان تا رفتن به سرکار برایتان باقی مانده، از این کتاب‌ها استفاده کنید. روی کتاب‌های درسی مانور بدهید حتماً بی‌هوش می‌شوید اما اگر ذهنتان با این کارها فریب نمی‌خورد از نسخه کلاسیک شمردن گوسفند استفاده کنید قبلاً گفتم که این کار چگونه باعث می‌شود خوابتان بگیرد. آرام باشید و گوسفندان فرضی را بشمرید نترسید، کسی از بی‌خوابی نمرده‌است!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 50162 ساعت خبر : 3:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=50162
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات