کاش مسئولین شلم بلد بودند

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: متاسفانه به صورت تقریبی در کلیه دانشگاه‌ها با ۹۰ درصد دانشجویان ارتباط فرهنگی نداریم و این وضعیت مطلوبی نیست.

برای داشتن ارتباط فرهنگی با دانشجو جماعت باید در اوقات فراغت‌ کنارشان بنشینی. اوقات فراغت دانشجویان البته طوری نیست که همه مسئولین بتوانند در آن شرکت کنند. مثلا در خوابگاه‌ها اگر بخواهی پای بساط دانشجویان بنشینی باید با آنها تخته نرد و شلم بازی کنی تا بتوانی در دل آنها جایی باز کنی و ارتباط فرهنگی برقرار بشود.

قلیان کشیدن، به‌ویژه با تنباکوی خوانسار هم می‌تواند میان مسئولان و دانشجویان مودت بسیار ایجاد کند. البته راه‌های دیگری هم برای ایجاد مهر و دوستی هست که کمی خطرآفرین است. اصلا استفاده از سرنگ همگانی، می‌تواند تبعات بدی برای افراد داشته باشد.

یکی دیگر از موانع ایجاد ارتباط میان دانشجو و استاد و مسئول این است که دانشجو در دانشگاه آزاد می‌خواهد سریع درسش را تمام کند و برود در خارج از کشور زندگی کند اما استادان الکی سخت‌‌گیری می‌کنند و نمره نمی‌دهند. در دانشگاه دولتی هم دانشجو می‌خواهد سریع تمام کند و برود در اروپا ادامه تحصیل بدهد اما استادان الکی سخت می‌گیرند و نمره نمی‌دهند.

اینها همه مانع ارتباط فرهنگی می‌شود. واقعا کاش مسئولین ما شِلِم بلد بودند تا می‌توانستند در شلم دل دانشجویان را به دست آورند.

باقی بقای‌تان

پایان پیام

کد خبر : 50139 ساعت خبر : 7:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=50139
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات