کتاب صنایع دستی و اقتصاد خلاق نقد می‌شود

کتاب صنایع دستی و اقتصاد خلاق نقد می‌شود

این کتاب اثر سوزان لاکمن، استاد مطالعات فرهنگی دانشگاه استرالیا، که در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ترجمه و به‌تازگی از سوی انتشارات این پژوهشگاه منتشر شده است با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در معاونت صنایع دستی این سازمان نقد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی  دکتر بهمن نامورمطلق، معاون صنایع دستی سازمان میراث، دکتر پویا محمودیان، مدیرکل صادرات سازمان میراث فرهنگی، دکتر علی‌اصغر شالبافیان، عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان و مسئول کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر شهاب طلایی شکری، مترجم این کتاب درباره این کتاب سخنرانی خواهند کرد.

این برنامه، شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰ صبح در سازمان میراث فرهنگی، دستی و گردشگری برگزار می‌شود.

«احیای صنایع دستی»، «صنایع دستی به عنوان یک صنعت خلاق»، «اصالت مواد و رنسانس اشیای دست‌ساز»، «کسب‌وکارهای کوچک صنایع دستی، جنسیت و روابط کار و زندگی»، «ساخت شخصی و بازاریابی برای استادکار صنایع دستی» و «کار صنایع و زندگی مطلوب: امکان‌های اقتصاد خلاق» عناوین شش فصل این کتاب است.

هدف این کتاب، بررسی ارتباط‌ حوزه صنایع با مباحث تولید، صنایع خلاق و فرهنگی، زندگی اخلاقی، کار مطلوب و جایگاه ساخت با دست و اشیای دست‌ساز در زندگی روزمره است.

ساختمان شماره یک سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بخش معاونت صنایع دستی، واقع در خیابان آزادی، تقاطع یادگار امام، میزبان شرکت‌کنندگان در این برنامه است.

متن کامل مقدمه کتاب«صنایع دستی و اقتصاد خلاق» از اینجا قابل دریافت است.

کتاب مجموعه‌ای از صفحاتِ نوشته‌شده، مصوّر، چاپ‌شده یا صفحات خالی (صفحه سفید و نانوشته)؛ ساخته‌شده از جوهر، کاغذ (ورق)، پوست حیوانات یا مواد دیگر (چسب، نخ و…) است که معمولاً از یک طرف یا سمت به یکدیگر محکم شده یا متصل می‌شوند. هر برگه در کتاب، ورق و هر سمت یا روی هر ورق، صفحه نامیده می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 49959 ساعت خبر : 5:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=49959
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات