کشتی ایران آینده درخشانی دارد

کشتی ایران آینده درخشانی دارد

وزیر ورزش و جوانان آینده کشتی ایران را بسیار خوب توصیف و از شرایط فعلی این رشته نیز ابراز رضایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دکتر سلطانی فر عصر دیروز با حضور در خانه کشتی از نزدیک تمرینات تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی را در آستانه رقابتهای جهانی فرانسه نظاره گر شد.

در این بازدید رسول خادم رییس فدراسیون کشتی آخرین وضعیت ملی پوشان را تشریح کرد و گزارشی از نحوه انتخاب و آمادگی ملی پوشان ارائه داد.
کادر فنی و ملی پوشان هم دقایقی با دکتر سلطانی فر صحبت کردند.

وزیر ورزش و جوانان دقایقی نیز در جمع ملی پوشان از وضعیت کشتی ایران ابراز رضایت کرد و از علاقمندی خود به کشتی به عنوان پرافتخارترین ورزش ایران در جهان سخن گفت.

کشتی ایران آینده درخشانی دارد

دکتر سلطانی با بیان اینکه در طی هشت ماه گذشته به عنوان وزیر ورزش و جوانان همیشه پیگیر کشتی بوده ام ، تصریح کرد: حمایت گسترده ای از برنامه های فدراسیون کشتی داریم و وظیفه خود می دانیم این رشته را پشتیبانی کنیم و البته فدراسیون کشتی با مدیریت خوب رسول خادم از پتانسیل بخش خصوصی هم استفاده کرده است.

وزیر ورزش و جوانان از رسول خادم به عنوان فردی نام برد که با شوق و تعهد کشتی ایران را با علاقه اداره کرده است .

دکتر سلطانی فر از قهرمانان کشتی ایران در گذشته و حال حاضر به نیکی یاد کرد و با اشاره به حسن یزدانی که مدال طلای المپیک را به دست آورد ،اظهار داشت :این کشتی گیر می تواند رکورد مدال های تاریخ کشتی ایران را بشکند و دیگر کشتی گیران هم از پتانسیل بسیار خوبی بر خوردارند که می توانند تا سالها برای ایران افتخار آفرینی کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملی کشتی ایران در رشته هدی آزاد و فرنگی در حال پوست اندازی است و جوانان در حال ظهور و بروز استعدادهای خود هستند و با توجه به برنامه ریزی های فدراسیون کشتی ،قطعا آینده بسیار خوب و درخشانی در انتظار کشتی ایران است .

در حاشیه حضور دکتر سلطانی فر ، ملی پوشان کشتی با ابراز خرسندی از توجه ویژه وزیر ورزش و جوانان وقتی از کشتی ایران صحبت کرد ، وی را مورد تشویق خود قرار دادند.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

 

کد خبر : 49209 ساعت خبر : 12:30 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=49209
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات