درگوشی‌های طول عمر

درگوشی‌های طول عمر

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دانشمندان هلندی حداکثر سن برای خانم‌ها را حدود ۱۱۵ سال و برای مردان را حدود ۱۱۴ سال دانستند. به گفته دانشمندان در ۳۰ سال گذشته بیشترین سن افراد برای حیات به ۹۴ سال رسیده است که از سال ۱۹۸۶ تا ۲۰۱۵ میلادی بدون تغییر مانده است.

درگوشی‌های طول عمر

راز طول عمر یکی از درگوشی‌های مهم باستانی است. برای به‌دست آوردن آن خودمان را به در و دیوار زده‌ایم و اما هر روز بیشتر از آن دور می‌شویم. عمر طولانی حتی اگر هم بخواهیم انکارش کنیم رابطه مستقیمی با شاخص رشد اجتماعی دارد.

شاید عجیب باشد اینکه کلیشه‌های رایج راه‌های افزایش طول عمر را بشکنید و از روش‌های جدیدتری آن را به‌دست بیاورید. مهربان بودن با همکاران، محبت کردن به مادر و خانواده، خوردن یک سیب روزانه، حتی خرید کردن می‌تواند حال روحی و جسمی‌تان را خوب کند وباعث افزایش طول عمر شود، به اینها خوردن غذای سالم و ورزش کردن و حتی عکس گرفتن و روق زدن آلبوم‌های قدیمی را اضافه کنید. این راه‌حل‌ها شاید همان درگوشی‌هایی باشد که از دیگران کمتر شنیده‌ایم اما تأثیر روحی و روانی‌اش را بر زندگی‌مان خوب می‌شناسیم. پیدا کردن دوستان تازه، آفتاب گرفتن، نخ دندان و مسواک زدن هم عمر را طولانی می‌کند.

برای سلامتی خودتان هم که شده قبل از بیرون آمدن از خانه این نکات را رعایت کنید مطمئن باشید وقتی عرق کرده‌اید و دهانتان بوی غذا مانده می‌دهد، از پیدا کردن دوست در مترو هم جا می‌مانید وبا روش‌های پر هزینه‌تری باید دنبال راهی برای افزایش طول عمر باشید. پیاده‌روی برای همه سنین، وبگردی برای سالمندان هم به‌جهت تقویت مغز باعث افزایش طول عمر می‌شود. افزایش سن امید به زندگی یکی از مؤلفه‌های اصلی افزایش عمر در کشورهای مختلف است. مهم‌ترین علت این افزایش، تغییر در ساختار خدمات درمانی و آموزشی در کشورهای مختلف است، حتی افزایش سرانه مطالعه هم می‌تواند روی عمرمان تأثیر داشته‌باشد. ورزش و الگوهای سالم غذایی هم انکار نشدنی‌های همیشگی رأس این هرم افزایش عمر هستند.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 53188 ساعت خبر : 1:31 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53188
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات