فرج علیپور در خرم‌آباد می‌خواند

به گزارش پایگاه خبری گلونی، استاد فرج علیپور و گروه تال بعد از دو اجرای موفق در ۲۵ و ۲۶ مردادماه در تالار وحدت در روز ۱۲ شهریورماه و بعد از سال‌ها در خرم‌آباد به روی صحنه می‌روند.

گروه تال یکی از مهم‌ترین گروه‌های موسیقی لری است که با سرپرستی و خوانندگی و نوازندگی استاد فرج علیپور و با همراهی مسلم علیپور و میلاد علیپور اجراهای موفق و متعددی در داخل و خارج از کشور داشته است و به هر دلیل در سال‌های اخیر موفق به اجرای موسیقی لری در خرم‌آباد نشده است، اما حالا و در ۱۲ شهریورماه، مردم خرم‌آباد بار دیگر نوای کمانچه سحرانگیز فرج علیپور را در شهرشان خواهند شنید.

این کنسرت در ساعت ۲۰:۳۰ روز ۱۲ شهریورماه در سالن جهاد کشاورزی برگزار می‌شود و بلیت‌های آن از طریق سایت کاسیت کنسرت، فروشگاه آوای زاگرس در خیابان مطهری، فروشگاه آوای سرنا در خیابان مطهری و انجمن موسیقی لرستان در میدان کیو فروخته می‌شود. حضور مردم هنردوست خرم‌آباد و البته استان لرستان در این کنسرت، بار دیگر عشق و علاقه آن‌ها را به موسیقی لری ثابت می‌کند.

پایگاه خبری گلونی به‌عنوان حامی این کنسرت از همه مردم استان لرستان دعوت می‌کند تا به‌صورت خانوادگی، عاشقانه‌های گروه تال را بشنوند.

پایان پیام

کد خبر : 52206 ساعت خبر : 12:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52206
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات