مگس‌های سفید از مهمان‌نوازی تهرانی‌ها تشکر کردند

مگس‌های سفید از مهمان‌نوازی تهرانی‌ها تشکر کردند

پایگاه خبری گلونی، نگار فیض‌آبادی: یک عضو کمسیون عمران مجلس گفته «شیوه‌های نوین مبارزه با مگس سفید در تهران به کار گرفته شود». بعد از خواندن این خبر به سراغ مگس‌های سفید رفتیم و نظرشان را درباره اظهارنظر این مقام مسئول پرسیدیم. تعداد زیادی از قبیله مگس‌های سفید گفتند ما که با شیوه‌های قدیمی مبارزه در تهران دوام آوردیم. انصافاً این چسب‌های زرد حکم ماساژور را برای ما دارند و بعد از چند دقیقه که خستگی‌مان دررفت از رویش بلند می‌شویم و یک‌راست می‌رویم در حلق مردم.

مگس‌های سفید از مهمان‌نوازی تهرانی‌ها تشکر کردند

همچنین مگس‌ها پرسیدند حالا این شیوه‌های نوین مبارزه، چی چی هست؟ ما که با روش‌های قبلی خیلی حال کردیم برای همین می‌خواهیم از مسئولان تشکر کنیم که به ما کمک کردند تا روزبه‌روز جمعیتمان بیشتر شود. ما با روش‌های نوین هم قطعا خیلی کیف می‌کنیم. آنها در پایان افزودند انصافاً هیچ کجا تهران نمی‌شود. قطعاً اگر هر جای دنیا می‌رفتیم خیلی زود دخلمان می‌آمد و ما را از شهرشان بیرون می‌کردند تا مردم راحت زندگی کنند اما تهرانی‌ها واقعاً مهمان‌نوازند و بااینکه مردمشان از دست ما عاصی شدند اما خم به ابرو نمی‌آورند و بازهم از ما استقبال می‌کنند که جا دارد ما از این مهمان‌نوازی تهرانی‌ها مخصوصاً از مسئولان تشکر کنیم که به فکر آسایش ما هستند و نمی‌گذارند که آب در دلمان تکان بخورد.

دسته دیگری از مگس‌های سفید گفتند ما از شرایط زندگی در تهران راضی هستیم. در طول این چند سال توانستیم شاهانه زندگی کنیم. ازدواج کردیم. بچه‌دار و خانه‌دار شدیم. آنها از امنیت زندگی برای حشرات موذی، در پایتخت اعلام رضایت کردند و افزودند در حال حاضر تهران، قرق اختصاصی ماست. آنها در پایان گفتند فقط گاهی مسئولان درباره شیوه‌های مبارزه با ما اظهارنظر می‌کنند که خب البته ما خیالمان راحت است و جای هیچ نگرانی نیست. یعنی واقعا جای هیچ نگرانی نیست‌هااااا. چون نه معلوم است چه می‌گویند و قرار‌است چه کار کنند و نه اصلاً آب از آب تکان می‌خورد.

پایان پیام

کد خبر : 53843 ساعت خبر : 10:53 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53843
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات