نشست بررسی کتاب پیش‌نویس‌های زندگی

نشست بررسی کتاب پیش‌نویس‌های زندگی

پیش‌نویس زندگی طرحی از زندگی است که در زمان کودکی ریخته می‌شود، به دست والدین تقویت و با اتفاق‌ها و حوادث بعدی توجیه می‌شود. بیشترین نمود آن در انتخاب‌های مهمی است که در زندگی انجام می‌دهیم.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، به تازگی کتاب «پیش‌نویس‌های زندگی در تحلیل رفتار متقابل» نوشته‌ی کلود استینر با ترجمه‌ی دکتر علی‌ بابایی‌زاد و آزاده سجادی‌نسب وارد بازار کتاب شده است. این کتاب تحلیلی کاربردی و مفید ارائه می‌دهد تا به کمک آن پیش‌نویس زندگی‌مان را از نو بنویسیم و زیستنی پرمعناتر و رضایت‌بخش‌تر تجربه‌ کنیم.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه ۱۴ شهریور ساعت ۱۶:۳۰ به بحث و بررسی درباره‌ی کتاب «پیش‌نویس‌های زندگی در تحلیل رفتار متقابل» اختصاص دارد که با حضور دکتر علی بابایی‌زاد و آزاده سجادی‌نسب در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

ایران (دربارهٔ این پرونده تلفظ راهنما·اطلاعات، به معنی سرزمین آریایی‌ها) با نام رسمی جمهوری اسلامی ایران، کشوری در جنوب غربی آسیا و در منطقه خاورمیانه با ۱٬۶۴۸٬۱۹۵ کیلومتر مربع وسعت (هفدهم درجهان) و بر پایه سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای ۷۹٬۹۲۶٬۲۷۰ نفر جمعیت (هجدهم درجهان) است.

نشست بررسی کتاب پیش‌نویس‌های زندگی

ایران از شمال با جمهوری آذربایجان، ارمنستان و ترکمنستان، از شرق با افغانستان و پاکستان و از غرب با ترکیه و عراق همسایه است و همچنین از شمال به دریای خزر (کاسپین) و از جنوب به خلیج فارس و دریای عمان محدود می‌شود، که دو منطقهٔ نخست از مناطق مهم استخراج نفت و گاز در جهان هستند.

ایران از اعضای مؤسس سازمان ملل متحد، سازمان اکو، جنبش عدم تعهد، سازمان کنفرانس اسلامی و اوپک است. سیستم سیاسی کنونی ایران بر اساس قانون اساسی ۱۳۵۷ (۱۹۷۹) بنا شده‌است که ترکیبی از یک دموکراسی نیابتی (دموکراسی پارلمانی یا مجلسی) با یک حاکمیت دینی است که فقهای اسلامی تحت یک مفهوم (رهبر ایران) بر آن حکمرانی می‌کنند. حکومت مشروطه سلطنتی دودمان پهلوی در ایران با انقلاب ۱۳۵۷ سرنگون شده و نظام جمهوری اسلامی جایگزین شد.

پایان پیام

 

کد خبر : 52749 ساعت خبر : 7:33 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52749
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات