هندوانه زیر بغل مسئولین

به گزارش پایگاه خبری گلونی، تو خبرهای اقتصادی داشتیم: «هندوانه رکورد صادرات را شکست». تو متن خبر هم اومده بود: با وجود این‌که هندوانه جزو آب‌برترین و پرهزینه‌ترین محصولات کشاورزی به حساب می‌آید، اما از قیمت پایینی برخوردار است و افزایش صادرات آن به هیچ‌وجه منطقی نیست و نمی‌توان آن را به عنوان پیشرفت اقتصادی قلم‌داد کرد.

این که دلیل رکورد زنی صادرات هندوانه چیه، کاملاً مشخصه. دلال‌هایی که بازار هندوانه دست‌شونه دو تا هندوانه می‌ذارن زیر بغل آب‌دارچی مسئول مربوطه، آب‌دارچی مسئول مربوطه هم دوتا هندوانه می‌ذاره زیر بغل مسئول مربوطه، مسئول مربوطه هم دوتا هندوانه می‌ذاره زیر بغل مدیر کل، مدیر کل هم مجوز تولید و صادرات هندوانه رو صادر می‌کنه و می‌ذاره زیر بغل مسئول مربوطه. از اون طرف هم مسئول مربوطه می‌آد با افتخار و اقتدار خبر رکوردشکنی صادرات هندوانه رو اعلام می‌کنه و دو تا هندوانه می‌ذاره زیر بغل ملت. ملت هم بی‌خیال تولیدات دیگه می‌شن و هرچی آب تو مملکت هست رو می‌زنن زیر بغل هندوانه.

از اون سمت مسئولین بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین کشورهای دنیا هم میان دو تا هندوانه می‌ذارن زیر بغل مسئولین کشور ما که آره عجب هندوانه‌هایی دارید خدایی. کشور ما دو روز بدون هندوانه‌های شما بمونه فلج می‌شه. شما هرچی هندوانه تولید کنید ما می‌خریم. یکی نیست به این مسئولین کشور ما بگه اون کشورها که خودرو و ربات و فضاپیما تولید می‌کنن، یعنی عرضه ندارن یه هندوانه تولید کنن؟

هرچند اگر یه نفر هم پیدا بشه و این رو به مسئولین بگه، دو تا هندوانه می‌ذارن زیر بغلش و می‌فرستنش خونه.

پایان پیام

کد خبر : 53840 ساعت خبر : 10:52 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53840
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات