وقت خودتان را به بهاره رهنما قرض ندهید

پایگاه خبری گلونی، نگار فیض‌آبادی: امروز ۱۶۰ روز است که از سال ۹۶ می‌گذرد. روزها به چشم برهم زدنی می‌گذرند. حالا حساب کنید این روزها صرف گشت و گذارهای بی‌هدف در فضای مجازی شود. نقل حریم خصوصی بازیگران نیست. صحبت از وقت خودمان است که به خاطر سطحی‌ترین اتفاقاتی که به ما هم ارتباطی ندارد از بین می‌رود.

اگر صد مسیر به مقصد هیچ کجا وجود داشته باشد، بعضی‌ها حاضرند باز هم از مسیرهای تکراری بروند. ازدواج مجدد بهاره رهنما، ماجرای آزاده نامداری و … فقط نمونه‌اند. مگر درباره بازیگرانی که مهاجرت کردند، یک جو و فضای پر هیاهو درست نشد؟ الان کسی درباره‌شان حرف می‌زند؟ صحبت نامداری‌ها و رهنماها و باقی هم تمام خواهد شد. حیف وقت شما نیست که مثل ماهی از دستتان لیز بخورد؟

کافی است هر روز یک فیلم خوب، موسیقی گوش‌نواز، یک نوشته مفید بخوانید. بعد از مدتی که زندگی‌تان طبق برنامه‌ریزی پیش برود، خودتان پیگیری اخبار غیر مهم را برای خودتان ممنوع می‌کنید. به‌خصوص نوجوانان، می‌توانند وقتشان را به مهارت‌آموزی و تفریحات مؤثر اختصاص دهند. فراموش نکنید که اگر شما به مغزتان برنامه ندهید، خودش برایتان برنامه‌ریزی می‌کند. برنامه‌ای که الزاما مفید نیست و می‌تواند عمرتان را هدر بدهد.

کافی است هر کدام از ما مشغول پرداختن به حاشیه‌ها شویم. همان موقع است که عمرمان، بیهوده تلف می‌شود. تا امروز، زندگی به هیچ‌ کسی وقت اضافه نداده است. خنده‌دار است یا گریه‌دار، اما حالا که شما مشغول خواندن پست‌ها و کامنت‌های ازدواج مجدد بهاره رهنما هستید و یا این خبر را منتشر می‌کنید، او در حال زندگی کردن است و زمانی که به بهاره رهنما قرض می‌دهید، هرگز به شما برنمی‌گردد.

پایان پیام

کد خبر : 52401 ساعت خبر : 7:00 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52401
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات