پدر مادر من چرا زشتم؟

پدر مادر من چرا زشتم؟

به گزارش پایگاه خبری گلونی، القدس العربی نوشت: زن ۴۴ ساله آمریکایی به دلیل زشتی‌اش از پدرو مادرش شکایت و درخواست دو میلیون دلار غرامت کرد. او والدینش را مسئول می‌داند و تا به حال به خاطر این مساله سه بار پی‌درپی طلاق گرفته است؛

یعنی همین مونده که مهم‌ترین بحران میانسالی‌مون رفع و رجوع کردن شکایت بچه‌هامون باشه. در همین راستا چند تا دلیل خوب برای پدر و مادرها رو می‌کنیم که در مواقع این‌چنینی بتونن با یه تکنیک درست و حسابی بچه‌ها رو وادار به عقب نشینی کنن. در مرحله اول اگر بچه‌تون ازتون شکایت کرد به دلیل اینکه زشته هول نشین، اپلیکیشن‌های چت رو بهش معرفی کنین در این اپلیکیشن‌ها همه آهو هستن مگر خلافش ثابت بشه که خوشبختانه به لحاظ آماری هنوز ثابت نشده.

پدر مادر من چرا زشتم؟

در مرحله دوم باید دست پیش بگیرین که پس نیفتین، شما هم بهش بگین که می‌تونین ازش شکایت کنین به چند دلیل، اول اینکه تو خونه از صبح تا شب در معرض امواج وای‌فای هستین و این باعث تغییر ژنتیکتون می‌شه یعنی از موضع قدرت باهاش حرف بزنین و بگین ما از اول ژنمون خوب بود، همه‌مون کار و بار درست و حسابی داشتیم و قیافه‌مون این‌جوری نبود، این قدر تو این خونه تو به خوردمون امواج وای‌فای دادی که هم پیری زودرس سراغمون اومد و هم ژن خوبمون کاملاً تغییر کرد. در وهله دوم می‌تونین تهدید کنین که یه پرسنس بابا و کسی که از جیب باباش خرج می‌کنه با پدر و مادرش این جوری حرف نمی‌زنه چون در این صورت پول توجیبی‌ت قطع می‌شه و نمی‌تونی خیلی به سر و ریختت برسی و شاید اوضاع از این هم بدتر بشه. در وهله سوم هم می‌تونین بدون تهدید ازش بخواین که به یه مشاور یا روانشناس مراجعه کنه اینکه بعد از بیست تا عمل جراحی مختلف هنوز هم احساس می‌کنه که زشته احتیاج به درمان روحی و روانی پیچیده‌تری داره، تازه آدمی که احساس می‌کنه زشته همه‌اش عکس و فیلم از خودش در شبکه‌های مجازی منتشر نمی‌کنه!

پایان پیام

کد خبر : 53750 ساعت خبر : 1:45 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53750
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات