ژن خوب قابل تبدیل است

ژن خوب قابل تبدیل است

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: راستش را بخواهید من از اول با ژن خوب موافق نبودم. یعنی با خودم می‌گفتم که بالاخره بچه‌های مسئولین هم باید کار کنند و نان بخورند. نمی‌شود که به علت رابطه خونی آنها را از کار محروم کرد؟ اما هر چه از هشتگ ژن خوب گذشت و جلوه‌های ژن خوب در جامعه پدیدار شد با خودم گفتم ساکی ول معطلی!

یعنی الان کار به جایی رسیده است که من به این دریافت از جامعه رسیده‌ام که ما ملت لابه‌لای مسئولین داریم زندگی می‌کنیم. یعنی لابه‌لای ژن‌‌های خوب اگر پستی خالی بماند به ما ژن‌های نامرغوب می‌رسد. البته شما بهتر از من می‌دانید که مسئولین ماشاالله کم اولاد نیستند و چون اولادشان ژن خوب دارند زود استخدام می‌شوند و چیزی که به ما می‌رسد همانا شغل شریف آبدارچی است.

البته خبر خوب درباره ژن خوب این است که ژن خوب قابل تبدیل است. یعنی کسی که ژن خوب ندارد اگر مسئولیتی خوب بگیرد ژن‌هایش به طور اتوماتیک تبدیل به ژن خوب می‌شود. آن وقت است که فرزندانش به طور اتوماتیک استخدام می‌شوند و یا در سمت مشاوره در اداره‌ها، وزارت‌خانه‌ها و نهادهای وابسته مشغول به خدمت می‌شوند.

ژن خوب قابل تبدیل است

حالا شاید شما موافق حرف‌های من نباشید اما من از شما سوال می‌کنم اگر پسر شما با خواهرزاده یک مسئول به فینال مصاحبه استخدامی بروند و یک شرکت پتروشیمی بخواهد یکی از آنها را انتخاب کند آیا واقعا دایی طرف را که از دولتی‌های قدرقدرت است نادیده می‌گیرد؟ اصلا شما باشید چه می‌کنید؟ پست را به کسی می‌دهید که دفتر دایی‌اش با رئیس‌جمهور ده متر فاصله دارد یا به کسی می‌دهید که پدرش معلم بازنشسته است؟ معلوم است که ژن خوب را انتخاب می‌کنید، نمی‌کنید؟
باقی بقای‌تان

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 53605 ساعت خبر : 1:52 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53605
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات