آقای عارف خودت نخواستی قربان

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: گشت‌وگذار امروز را خبری درباره ژن خوب آغاز می‌کنیم. یعنی هر بار که ما می‌خوایم بی‌خیال ژن خوب بشیم و پرونده‌شو ببندیم خود آقایون نمی‌ذارن. آقای عارف به‌تازگی گفته‌اند: «فکر می‌کنم افاضاتی که در این روزها در فضای مجازی انجام شده است به قدر کافی کفایت می کند. از مصاحبه پسرم به اندازه کافی در فضای توام با بداخلاقی سوءاستفاده شده است.»

اولا آقای عارف اون چیزی که شما بهش می‌گین افاضات ما بهش می‌‌گیم طنز. دوما شما به بچه‌ات یاد بده اضافه نگه تا افاضات نشنوه. وقتی یکی یه چیزی می‌‌گه که می‌ره تو روان ملت باید بگه ببخشید و بره مثل بچه خوب یک گوشه بشینه. نه این که باز دوقورت‌ونیمش باقی باشه. به هر حال این بار هم ما خواستیم درز بگیریم شما خودت نذاشتی قربان.

خبر دوم درباره پسر آقای لاهوتی نماینده مردم لنگروده. ما فکر کردیم ایشون وقتی پسرشون رو دعوا کردن که چرا می‌خواهی شهردار چمخاله بشی برای این بوده که داستان پسران آقای وکیلی براش تکرار نشه اما امروز فهمیدیم که ایشون نظرشون بر اینه که چمخاله برای آقازاده‌شون کوچیکه و در حد ایشون نیست. ما پیشنهاد می‌کنیم که مسئولان، حد بچه‌هاشون رو در رسانه‌ها اعلام کنن تا ما بدونیم حد هر کی چقدره. البته می‌دونیم که حد آقازاده‌ها بسیار بالاست ولی باز بدونیم خوبه تا پا روی حدشون نذاریم خدای نکرده.

خبر سوم درباره خداحافظی با پرایده. از دیروز دارم فکر می‌کنم که فرق پراید با تیبا و فرق تیبا با ساینا در چیه؟ آیا مگه نباید فرق ماشین‌ها در موتورشون باشه. یعنی بقیه شرکت‌های اتومبیل‌سازی دنیا هم این طورین؟ یه موتور رو دست می‌‌گیرن هی روش اتاق سوار می‌کنن؟ آیا خداحافظی پراید به معنی خداحافظی با پرایده یا پراید کماکان به شکل‌های مختلف در بازار هست؟

خبر آخر درباره علی‌منصوریان است. امیدواریم منصوریان مقاومت کنه و خودش با پای خودش از استقلال نره. البته یک دوستی امروز چیز درستی می‌گفت، می‌گفت اگر استقلال را به صورت ۹۹ ساله به‌ آقای قلعه‌نویی بدهند دیگه این مشکلات پیش نمیاد.

پایان پیام

کد خبر : 52689 ساعت خبر : 5:41 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52689
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات