اعتصاب توسط شاگردان کی‌روش!

اعتصاب توسط شاگردان کی‌روش!

مرین تیم ملی در نوبت صبح برگزار نشد و بازیکنان در هتل ماندند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در حالی که قرار بود تمرین امروز تیم ملی در شهر پاژو به انجام برسد اما این تمرین لغو شد. ملی‌پوشان ایرانی با تصمیم کادر فنی در هتل محل اقامت خود به تمرینات فردی پرداختند.

یکی از مقامات فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی نیز در این رابطه گفت: من هم شنیدم که تمرین گروهی تیم ملی فوتبال ایران لغو شد و بازیکنان در هتل تمرین می‌کنند. آنها با توجه به ورود چند بازیکن جدید به محل اردو قصد تمرکز روی برنامه‌های داخلی خود را دارند و تمرین طبیعی ایران لغو شده است.

باید دید چرا چنین تصمیمی گرفته شده است و چرا کی روش در این برهه تصمیم گرفته تیمش در زمین اصلی تمرین نکند.

اعتصاب توسط شاگردان کی‌روش!

کارلوس مانوئل بریتو لئال کی‌روش (به پرتغالی: Carlos Manuel Brito Leal Queiroz)‏ (تلفظ پرتغالی:[ˈkaɾluʃ kɐjˈɾɔʃ]) (تلفظ: کارلوش کـِی-رُش؛ زادهٔ ۱ مارس ۱۹۵۳[۲] در نامپولا، موزامبیک پرتغال) مربی فوتبال اهل پرتغال و سرمربی کنونی تیم ملی فوتبال کلمبیا است.

کی-رُش در دو دوره دستیار آلکس فرگوسن در منچستر یونایتد، و دو دوره سرمربی تیم ملی پرتغال بوده‌است و این تیم را در جام جهانی ۲۰۱۰ رهبری کرد.

او قبلاً موفق به راهیابی به جام جهانی ۲۰۰۲ با تیم ملی آفریقای جنوبی شده بود و بعدتر در دو دوره به همراه تیم ملی ایران در جام جهانی حضور یافت.

از دیگر تجربیات مربیگری وی می‌توان به سرمربیگری رئال مادرید در فصل ۲۰۰۳–۲۰۰۴ لا لیگا اشاره کرد که دوران ناموفقی برای وی تلقی می‌شود. او همچنین سابقهٔ مربیگری در جی‌لیگ (ژاپن) و ام‌ال‌اس (ایالات متحدهٔ آمریکا) و تیم ملی امارات را دارد.

پایان پیام

کد خبر : 52598 ساعت خبر : 4:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52598
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات