برای اولین‌بار در جهان علت بیماری‌های قلبی کشف شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در خبرهای پزشکی هم داشتیم: «سن بیماری‌های قلبی در مردان پایین آمده است»
در ادامه‌ی خبر هم اومده بود که رئیس نوزدهمین همایش بین‌المللی تازه‌های قلب و عروق گفته: «متأسفانه سن بروز بیماری‌های قلبی و عروقی در آقایان به ۳۰ سالگی رسیده است.»

خب این موضوع که تعجب و تأسف نداره. بچه‌ی دو ساله که قلبش مثل بنز کار می‌کنه هم ۲۰ سال درس بخونه و دو سال بره سربازی و بعد بخواد ازدواج کنه، بهش بگن باید کار داشته باشی، بره کار کنه، بهش بگن باید سابقه داشته باشی، خوش‌شانس باشه و سابقه‌دار نشه و نیوفته گوشه‌ی زندون، قلبش می‌گیره و میوفته گوشه‌ی بیمارستان. حالا می‌گیم طرف یه پارتی کلفت پیدا می‌کنه و بدون سابقه و آزمون استخدامی و آزمایش‌های پزشکی استخدام و مصاحبه و شرط معدل و مدرک معتبر وارد بازار کار می‌شه. بنده‌خدا باز می‌ره خواستگاری بهش می‌گن باید خونه داشته باشی. می‌آد خونه بگیره می‌بینه ۳۰ متر کلنگی، ۲۴۰ کیلومتر خارج از تهران، کنار یه خرابه‌ی پر از معتاد، روبه‌روی قهوه‌خونه‌ی قاچاقچی‌های کوکائین و اعضای بدن انسان، طبقه‌ی دوم یه مرده‌شورخونه، بدون آب برق و گاز، بدون دست‌شویی، حموم با مرده‌شورخونه مشترک رو گذاشتن ۵۰ میلیون پیش، ماهی پونصد. خب معلومه طرف قلبش رو می‌گیره و مستقیم می‌ره در مرده‌شورخونه رو می‌زنه.

از این جهت هم گفتیم این آمار باعث تأسف نیست که هرچه‌قدر جوون تو این مملکت به علت بیماری‌های قلبی بمیره، آمار پیری کشور می‌آد پایین و این در جای خودش اتفاق میمون و مبارکیه.

پایان پیام

 

کد خبر : 53917 ساعت خبر : 11:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53917
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات