توافق بازیکنان پرسپولیس و الهلال

توافق بازیکنان پرسپولیس و الهلال

پایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: خبر ورزشی جالب هم این بود که رئیس اداره ورزش عربستان گفته: «در صورت شکست پرسپولیس، هر بازیکن الهلال عربستان ۱۰۰ هزار ریال سعودی پاداش می گیرد».

خب با توجه به قیمت هر ریال عربستان که تو بازار تهران به قیمت هر ریال، ۱۰ هزار تومن داد و ستد می‌شه و اگر ضرب در ۱۰۰ هزار ریالی که رئیس اداره‌ی ورزش عربستان پیشنهاد داده کنیم، می‌شه به عبارتی هر بازیکن یک میلیارد تومن.

توافق بازیکنان پرسپولیس و الهلال

ما به بازیکن‌های پرسپولیس پیشنهاد می‌کنیم یه دفع خام نشن و ده نفره ۳ تا بزنن به الهلال! نظر ما اینه که بازیکن‌های پرسپولیس در کمال آرامش با بازیکن‌های الهلال توافق کنن و ببازن و این پول رو نصف کنن. این‌طور پول پاداش‌های نگرفته و قراردادهای عقب افتاده و قسط‌های ماشین و خرج عمل دماغ و تتوهاشون درمی‌آد.

ما هم بهشون حق می‌دیم. این بنده‌خداها قهرمان آسیا هم بشن و برن جام باشگاه‌های جهان، ۶ تا هم بزنن به رئال مادرید باز نصف همین پول پیشنهادی رئیس اداره ورزش عربستان هم گیرشون نمی‌آد.

ما هم شاید یه مقدار از باخت‌شون ناراحت بشیم اما به جمله‌ی «این باخت چیزی از ارزش‌های ما فلان» آروم می‌شیم و به‌شون افتخار می‌کنیم.

کادر فنی هم می‌تونه به یه ذره از این پول چهارتا لوازم ورزشی و آرایشی استاندارد برای بچه‌های تیم بخره و تیم رو تجهیز کنه.

مسئول‌های باشگاه هم می‌تونن با یه ذره از این پول چهارتا دست‌شویی مناسب و بهداشتی برای هوادارها درست کنن و یه کمکی به پیشکسوت‌های تیم کنن تا تو ۶۰ سالگی مسافرکشی نکنن.

خدا شاهده این پول خیلی از چاله چوله‌های پرسپولیس رو پر می‌کنه. از ما گفتن بود، حالا باز شما برید ده نفره ۳ تا بزنید و الکی خوشحال باشید که برنده شدید.

پایان پیام

کد خبر : 53954 ساعت خبر : 2:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53954
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات