جزئیاتی درباره دوسالانه داستان کوتاه نارنج

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مدیر اجرایی دوسالانه داستان کوتاه نارنج از استقبال خوب نویسندگان در ماه اول پس از انتشار فراخوان خبر داد.

محمد بادپر گفت: در کمتر از یک ماه از انتشار فراخوان «ششمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج» ۲۰۰ داستان از کشورهای آلمان، ترکیه، افغانستان و امارات متحده عربی در کنار ۲۷ استان کشور به این دوسالانه ارسال شده است .

او اضافه کرد: انتظار می‌رود تا پایان مهلت فراخوان، یعنی ۳۱ شهریور، همچون سال‌های گذشته استقبال بسیار خوبی از این دوسالانه انجام شود.

بادپر از انتشار اسامی ۲۰۰ داستان دریافت‌شده در سایت ادبی نارنج و کانال تلگرامی این جایزه خبر داد و متذکر شد: با توجه به سوابق ارسال آثار به جایزه‌های ادبی از همه‌ نویسندگانی که مایل به شرکت در «ششمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج» هستند، درخواست داریم ارسال آثار خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

ششمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج از دل «کارگاه داستان باران» به وسیله «انجمن اهل قلم» شهرستان جهرم و با همیاری و همکاری «اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس»، «اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم» و «معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان جهرم» برگزار می‌شود .

فراخوان ششمین دوسالانه‌ دوستان کوتاه نارنج اوایل مردادماه منتشر شده و هر نویسنده تا پایان شهریورماه ۹۶ می‌تواند دو داستان خود را از طریق نشانیdastannaranj@gmail.com   و یا از قسمت ارسال اثر سایت ادبی نارنج به نشانی www.naranj.org  به این دوسالانه ارسال کند. علاوه بر سایت ادبی نارنج، اطلاعات این دوسالانه از طریق کانال تلگرامی «رادیو نارنج» نیز به اطلاع علاقه‌مندان خواهد رسید .

پایان پیام

کد خبر : 52374 ساعت خبر : 12:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52374
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات