جشن تولد اینستاگرام آقای نماینده

جشن تولد اینستاگرام آقای نماینده

به گزارش پایگاه خبری گلونی درحالی‌که آمار بیش از نُه میلیون بی‌سواد در کشور، با رنگ سیاه تیتر خبرگزاری‌ها خودنمایی می‌کند، زمانی که اتوبوس دانش آموزان در هرمزگان، واژگون می‌شود و خانواده‌های زیادی برای همیشه باید رخت سیاه بر تنشان کنند، وقتی کولبری، می‌شود پیشه مردمان این سرزمین که در فقر مطلق به سر می‌برند و صدایشان را کسی نمی‌شنود، یکی از نمایندگان رشت در مجلس، جشن دوسالگی اینستاگرامش را با ۱۸٫۴ کا جشن می‌گیرد.
بد نیست آقای جعفرزاده ایمن آبادی، نگاهی به کامنت‌ها بیاندازد. مردمی که نوشتند:
به کجا داریم می ریم؟ پس کی مشکلات مملکت رو حل می کنه؟ هر چه بگندد نمکش می زنند. وای به‌روزی که بگندد نمک، از بی‌کاری نمی دونن چکار کنن، عقل که نیست، جان در عذابه، که چی؟ مردم بیشتر حرص بخورن؟ و ده‌ها کامنت دیگری که افسوس و تأسف مردم از این اقدام عجیب نماینده مجلس را نشان می‌دهد.

از غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی باید بپرسیم شما که جانبازید چرا؟ به خودتان می‌بالید اگر جوانان از شما الگو بگیرند و بعد هم از فردا ببینیم در کنار جشن پوشک گیرون، جشن طلاق، حالا جشن تولد چندسالگی اینستاگرام هم به مُدهای قبلی اضافه‌شده؟ ما شده‌ایم مردمانی که هر بار مجبوریم خودمان را به بی‌خیالی بزنیم. چشم ببندیم و به روی خودمان نیاوریم. حواس خودمان را پرت می‌کنیم از دورویی‌هایی که تمامی ندارد، از اختلاس‌ها و فسادهای خرد و کلان، سعی می‌کنیم فراموش کنیم وقاحت نمایندگان مجلس را که برای یک سلفی، خودشان را مضحکه کردند.

جشن تولد اینستاگرام آقای نماینده

ما تلاش می‌کنیم چشممان را محکم‌تر ببندیم تا یادمان نیاید نماینده مجلس، برای رساندن منظورش به راه کودکانه‌ای مثل گلابی خوردن در صحن علی خانه ملت، متوسل شد. راستی آقای قاضی‌زاده، توانستید گلابی‌های انبارشده را راهی بازار میوه و تره‌بار کنید؟ جرقه‌ای که می‌خواستید از طریق این کار در ذهن مسئولان ایجاد کنید تا هوای کشاورزان را داشته باشند، منجر به نتیجه دلخواهتان شد؟ از گلابی خوردنتان همه مردم خبردار شدند. لطف کنید نتیجه گلابی خوردن را هم به سمع و نظر مردم برسانید. مردم حق‌دارند حقیقت را بدانند. مثل شما نمایندگان مجلس که اشتیاقتان برای بیشتر دیده شدن، تمامی ندارد.

وقتی می‌بینیم نمایندگانی را که ما انتخاب کردیم تا مشکلاتمان را حل کنند و چاره درد باشند این‌طور درگیر فضای مجازی می‌شوند و درد جدیدی را روی قلبمان می‌گذارند، ناامید می‌شویم. البته چشم بستن ما هم تاریخ انقضایی دارد. اگر مسئولی، به شبکه‌های اجتماعی بیاید و به‌جای اینکه صدای مردم باشد، تصویر تولد خودش به همراه جشن دوسالگی صفحه اینستاگرامش را به اشتراک بگذارد، مردم هم با چشمانی باز رصد می‌کنند و بهتر است مسئولان دولت، یادشان نرود که مردم نه اشتباهات آنها را می‌بخشند و نه فراموش می‌کنند.

پایان پیام

کد خبر : 53936 ساعت خبر : 2:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53936
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات