خدا قوت نازنین پهلوان

خدا قوت نازنین پهلوان

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر تکمیل طرح‌های نیمه کاره ورزشی در دولت دوازدهم گفت: «غنی‌سازی اوقات فراغت و حل مشکلات جوانان در دستور کار جدی وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.»

فقط در راستای این غنی‌سازی لازم می‌دانیم چند نکته را متذکر شویم. اول اینکه یه‌جوری غنی‌سازی کنین که به خودمون هم چیزی برسه یعنی از الان کلنگش رو نزنین، بیست سال بعد به بهره‌برداری برسه.

دوم اینکه وقتی غنی‌سازی می‌کنین زیاد مته به خشخاش نذارین که حواسمون پرت خودمون بشه و یادمون بره که ما جوونیم و باید کار داشته باشیم تا ازدواج کنیم و خانواده تشکیل بدیم.

خدا قوت نازنین پهلوان

سوم اینکه تو این غنی‌سازی‌ها ما خیلی به ورزش احتیاج نداریم، یعنی این فرمونی که شما دارین پیش می‌رین به نظر می‌رسه بیشتر از اینکه به فکر حل مشکلات عمده جوون‌ها مثل ازدواج و شغل باشین می‌خواین رؤیای هر جوون ایرانی، یک فوتبالیست رو محقق کنین. یه‌کمی از تمرکزتون وی اونها کم کنین و به ما هم فکر کنین.

اگه جسارت نباشه ما قصد نداریم فوتبال حرفه‌ای رو دنبال کنیم، می‌خوایم در راستای همین درسی که خوندیم یه شغل داشته باشیم، ششم شما یه رضایت‌نامه مثل همونی که به فوتبالیست‌ها تو فصل نقل‌و انتقال از طرف باشگاه‌ها می‌دی هم به ما بدی و تأیید کنی که ما واسه ساختن خونه و زندگی و خوشبخت شدن و خوشبخت کردن آماده‌ایم، هم ما راضی هستیم. یه‌چیزی که لااقل بیشتر از این مدرکی که دستمون گرفتیم وباهاش دوره افتادیم واسه ازدواج، به‌کارمون بیاد. یه گواهینامه ازدواجی، یه تصدیقی چیزی. حالا اگه با همون گواهینامه بشه وام هم گرفت که چه بهتر. به نظر ما غنی‌سازی باید این‌جوری باشه. هفتم، شما هم یه نگاه به اون قفسه قوانین چند ساله بندازین متوجه می‌شین خیلی‌وقته کسی از حوزه شما از ما جوون‌ها خبری نگرفته. یه‌جوری داریم با نقشه پشتیبان شماره ۸۲ مون زندگی می‌کنیم. البته ما ۱۰۰ تا نقشه پشتیبان داریم، می‌خواین بفروشیمش به خودتون تا در مقیاس کلان ازش استفاده کنین و بزنین به زخم ما جوون‌ها؟!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

 

 

کد خبر : 52800 ساعت خبر : 10:23 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52800
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

عالی بود.مخصوصا خط آخر 🙂