خندوانه علیه امنیت ملی و لرها

خندوانه علیه امنیت ملی و لرها

به گزارش پایگاه خبری گلونی برایمان مثل روز روشن بود که خندوانه به تمامیت قوم لر لطمه خواهد زد. برخی فعالان لرتبار خواستند بیانیه‌ای صادر کنند اما قرار شد پیش‌داوری نکنند و صبر کنند ببینند چه می‌شود. دیشب اما به کرات عنوان اشتباه «قوم بختیاری» در برنامه گفته شد و شاید یک بار از واژه لر استفاده کردند.

خندوانه علیه امنیت ملی و لرها

عجیب است که خندوانه‌ای که اقوام دیگر را ملت خطاب کرد، برنامه‌ای را برای لرها به روی آنتن برد تا ساز جدایی لرها را کوک کند. باید به نحو شایسته‌ای نسبت به این اقدام واکنش محترمانه نشان بدهیم. رامبد جوان اگر نمی‌داند چه کرده است باید بداند و تغییر رویه بدهد. اگر هم دانسته این کار را کرده است باید بداند که به همین آسانی نیست که میان قوم بزرگ لر را به هم بریزد و باعث آشفتگی و دلخوری آنها بشود.

بر همه فعالان لرتبار واجب است به نحوی که باعث اتحاد اقوام ایرانی و همدلی بیشتر میان قوم لر یعنی مرزبانان ایران اسلامی بشود به برنامه خندوانه اعتراض کنند.

خندوانه نام برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی و اجرای رامبد جوان است که در هر قسمت با چهره‌های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش، سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی گفتگو می‌کند. خندوانه برای مدت‌ها در کنار برنامه‌های دیگری مانند دورهمی و … یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می‌شود.[۲] این برنامه از هنرمندانِ محبوب و معروفِ دیگر نیز بی‌بهره نمانده و هفته‌ای چند شب یک خنداننده به برنامه می‌آید. همچنین، مهمانان دیگری از میان افراد موفق جامعهٔ ایرانی نیز دارد.

پایان پیام

کد خبر : 54056 ساعت خبر : 1:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=54056
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات