دور دور با هواپیماهای لاکچری

دور دور با هواپیماهای لاکچری

به گزارش پایگاه خبری گلونی، اولین ارائه‌دهنده خدمات مسافرتی با جت‌های شخصی در ایران ۳ سال است کارش را شروع کرده. سفر با این جت‌ها یعنی می‌توانید با خیال راحت پای پست‌های اینستاگرامتان هشتگ لاکچری بزنید و مطمئن باشید کسی به گردپایتان نمی‌رسد اما برای یک سفر تا کیش باید حداقل ۴۰ تا پنجاه میلیون تومان کنار بگذارید. اگر هواپیما بخواهد بدون شما برگردد باید هزینه آن را هم تقبل کنید.

 

دور دور با هواپیماهای لاکچری

سه هزارو دویست دلار براساس نرخ روز چیزی در حدود دوازده میلیون و سیصد هزار تومان است. به این هزینه‌ها باید این مبالغ را هم اضافه کرد؛ اگر هواپیما برای شما تا لحظه برگشتتان در فرودگاه منتظر بماند به ازای هر ساعت باید ۲۰۰ دلار و به ازای هر روز ۱۵۰۰دلار هزینه بپردازید؛ اما خیالتان جمع است که کسی روی دست سلفی‌هایتان بلند نمی‌شود، شما تبدیل به یک شاخ اینستا می‌شوید و جت اختصاصی پدرتان در حد ژن خوب بعضی‌ها کارآیی دارد. هرچند می‌گویند با خرید این هواپیماهای برزیلی یک سند ششدانگ از ان ۱۲۰ ساعت پرواز رایگان و ترانزیت بیرون فرودگاه با ماشین بنز نصیبتان می‌شود. به اضافه کلی لایک و کامنت که شما مرکز توجهات مجازی و حقیقی قرار می‌دهد. دیگران برای ازدواج کردن با شما ثانیه‌شماری می‌کنند و در حد جرج کلونی وبرد پیت محبوبیت عمومی کسب می‌کنید. فقط حواستان باشد که جت را بدون بنزین تحویل نگیرید. این برزیلی‌ها همیشه از هزینه‌های عمومی می‌زنند. مدرک تخصصی راننده هواپیما را هم مجازی نگیرید باید باور کنید این دیگر مثل دکترای فلان رشته نیست که یک ساعت هم سرکلاس حاضر نشوید و مدرک را با پیک موتوری بفرستند دم در خانه‌تان. آن دکمه‌های کابین تزئینی نیستند، فکر نکنید فقط با یک دکمه پاور برای روشن و خاموش کردن هواپیما طرفید.

اگر خلبان اشانتیون هم روی جت به‌عنوان بسته هدیه دریافت کردید از داشتن گواهینامه‌اش مطمئن باشید. شاید خلبان یک هواپیمای چت کرده باشد که وسط پرواز خوابش گرفته و با دسته پرندگان مهاجر تصادف کرده. اگر سالم به مقصد رسیدید ما را هم در زیر عکس‌های سلفی‌تان تگ کنید، راه دوری نمی‌رود، بالاخره جرئت نمی‌کنیم بگوییم بگذارید با هواپیمایتان یک دور بزنیم!

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 52086 ساعت خبر : 8:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52086
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات