رده‌بندی سنی رنگ‌ها

به گزارش پایگاه خبری گلونی، روانشناسان بر این باورن که رنگ زرد به واقع می‌تونه فعالیت ذهنی رو تحریک کنه. نتایج یک مطالعه نشون داده، دانش آموزانی که در اتاق‌های زرد زنگ امتحانات دادن، به طور قابل توجهی عملکرد بهتری نسبت به حضور در اتاق‌هایی با رنگ‌های دیگر دارن. از سوی دیگر، رنگ زرد می‌تونه موجب گریه نوزادان برای مدت زمانی طولانی‌تر بشه و همچنین می‌تونه اثراتی مضر روی ساکنان خانه‌های سالمندان داشته باشه؛ یعنی همین‌جوری بدون مدرک تخصصی از رنگ زرد نباید استفاده کنین، برای گروه سنی الف و ب این رنگ جواب می‌ده.

اما ظاهراً برای گروه سنی «ی» باید یه جایگزین دیگه درنظر بگیریم. مثلاً سالمندان رو به صورتی مجهز کنین این جوری یادشون می‌ره که حقوق بازنشستگی‌شون رو نگرفتن و بیمه درمانی‌شون هم تق و لق شده. برای بچه‌ها هم از رنگ آبی استفاده کنین این‌جوری شیر خشک بسته‌ای ۲۵ تومن رو هفته‌ای دوبار استفاده نمی‌کنن و بعد هم تو پوشک‌های بسته‌ای ۵۰ تومن ابراز نارضایتی کنن.

برای اون جوون‌هایی که بی‌کارن و دنبال کار هستن از رنگ بنفش استفاده کنین. بنفش باعث می‌شه کمتر غر بزنن و هر کاری دم دستشون بود رو انجام بدن وبه مشاغل لاکچری فکر نکنن و با همون حقوق زیر قانون کار هم احساس خوشبختی کنن اما اگر اونها افسردگی‌شون حاد بود با بنفش قانع نشدن از سبز فسفری استفاده کنین این رنگ باعث خلاقیت می‌شه و اعتماد به‌نفسشون رو بالا می بره و یه دوربین می‌گیرن دستشون و تو فضای مجازی به‌عنوان عکاس خودشون رو مطرح می‌کنن کاری که ۸۵ درصد آدم‌ها تو فضای مجازی انجامش می دن، دیگه برای شناسایی عکاس‌های واقعی یا باید کارت خبرنگاری‌شون رو ببینیم یا پروانه آتلیه یا دی‌ان‌آ شون رو بفرستیم برای آزمایش. سبز فسفری یه فایده دیگه هم داره و اونم آینه که باعث می‌شه برای طبع شعر و عکستون همزمان شکوفا بشه و لایک‌خور پست‌هاتون هم بره بالا.

پایان پیام

کد خبر : 52539 ساعت خبر : 12:27 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52539
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات