قابلیت جدید فیس‌بوک و اینستاگرام

قابلیت جدید فیس‌بوک و اینستاگرام

به گزارش پایگاه خبری گلونی «فیس بوک به تازگی قابلیت جدیدی را افزوده است که به کاربران اجازه می‌دهد از مشاهده پست‌های آزاردهنده اشخاص و یا وب سایت‌ها در صفحه اصلی در مدت زمان خاصی جلوگیری کنند.»

خب از اون‌جایی که فیس‌بوک چند سالی هست که اینستاگرام رو خریده و خیلی از قابلیت‌های خودش رو به اینستاگرام هم منتقل کرده، می‌شه حدس زد که در آینده‌ای نه چندان دور این قابلیت هم به اینستاگرام اضافه بشه. اون موقع است که ایرانی‌های مقیم اینستاگرام از خوشحالی بال در‌می‌آرن. اون موقع است که طرف از ۴۰۰ تا فالوئینگش ۳۹۹ نفر رو وارد لیست اشخاص آزاردهنده می‌کنه تا هم اون‌ها رو آن‌فالو نکرده باشه هم دیگه قیافه‌ی نحس‌شون رو نبینه، تا دیگه مجبور نباشه عکس رفیقش که تو یه پیتزافروشی گرون قیمت عکس انداخته تا پوز این رو بزنه رو لایک کنه و کامنت بذاره: داداش نوش جونت.

قابلیت جدید فیس‌بوک و اینستاگرام

اون یه نفر هم که وارد لیست اشخاص آزاردهنده نکرده، رئیس اداره‌شونه. با این‌که دوست نداره قیافه نحس اون رو هم ببینه ولی مجبوره پست‌هاش رو ببینه و لایک کنه و فردا تو اداره از ضرورت و لزوم همچین پست‌هایی در فضای مجازی صحبت کنه. خلاصه اون‌قدر که ما تو کشورمون بازیگر خوب داریم، آکادمی اسکار مجسمه نساخته.

پایان پیام

کد خبر : 54122 ساعت خبر : 11:39 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=54122
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات