مسئولین دانشگاه آزاد، به‌دنبال کار آزاد

پایگاه خبری گلونی، امیرحسین دولتی: رییس دانشگاه آزاد در نخستین دیدار با معاونان واحد علوم و تحقیقات، با اشاره به وابستگی دانشگاه آزاد اسلامی به شهریه دانشجویان، گفت: با توجه به اینکه تعداد متقاضیان ورود به تحصیلات تکمیلی رو به کاهش است، باید به دنبال ایجاد منابع جدید درآمد در دانشگاه‌ها باشیم.

منظور آقای رهبر اینه که دانشگاه آزاد از این به بعد باید یه راه جدید برای پول درآوردن انتخاب کنه. خب دو تا راه اصلی واسه این کار وجود داره. اولی علمی و دومی غیرعلمیه.

راه علمی خودش به دو تا راه دیگه تقسیم می شه. راه اول اینه که دانشگاه آزاد‌ ظرفیت و تنوع رشته‌های خودش رو بالا ببره. مثلا رشته‌های جدیدی مثل خیارکاری در قطب جنوب، گوجه‌سبزفروشی در سیاره مشتری و اسب‌سواری بر روی اقیانوس آرام رو به رشته‌های خودش اضافه کنه و ظرفیت هر کدوم از این رشته‌ها رو تو هر شعبه دانشگاه آزاد صدهزار نفر کنه تا دانشجوهای زیادی وارد دانشگاه بشن و به تحصیل علم بپردازن.

روش دوم علمی اینه که اساتید محترم دانشگاه آزاد بیش‌تر سخت‌گیری کنن و دانشجوهای بیش‌تری رو هر ترم بندازن تا دوباره واسه گذروندن اون ترم پول پرداخت کنن.

راه غیرعلمی واسه پول درآوردن اینه که کارکنان دانشگاه آزاد، از رئیس گرفته تا کارمندها و آبدارچی‌های هر شعبه از دانشگاه، هر روز صبح دم در ورودی بساط چایی‌نبات رو به راه کنن تا دانشجوها هر روز قبل کلاس یه پولی بدن و برن سر کلاساشون. بعدازظهرها هم بعد از تعطیل‌شدن، دوباره جلوی در بساط کنن و رو منقل بلال بپزن و بدن دست دانشجوها.

در ضمن باید یه قانونی تصویب بشه که همه‌ی دانشجوها باید اول صبح چایی نبات بخورن و بعدازظهر هم بلال. هر دانشجویی هم که این قانون رو رعایت نکرد، باید دوباره از ترم یک شروع کنه به درس خوندن.

پایان پیام

کد خبر : 53743 ساعت خبر : 1:47 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53743
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات