مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد احیا شود

مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد احیا شود

عضو شورای شهر خرم‌آباد با بیان اینکه در سطح شهر ۱۱ منطقه حاشیه‌ای وجود دارد گفت: دبیرخانه یکپارچه برای احیا مناطق حاشیه‌ای شهر خرم‌آباد تشکیل شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از تسنیم، زهرا نظری ظهر امروز در نشست مشترک اعضای شورای شهر خرم‌آباد با نمایندگان مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سطح شهر خرم‌آباد ۱۱ منطقه حاشیه‌ای وجود دارد که آسیب‌های بسیار زیادی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، اشتغال و مدیریت شهری در این مناطق مشاهده می‌شود.

مناطق حاشیه‌ای خرم‌آباد احیا شود

وی افزود: عمق محرومیت در مناطق حاشیه شهر بسیار است و باوجوداینکه پس از ۳۵ سال از انقلاب می‌گذرد احساس می‌شود این مناطق حاشیه‌ای جز شهر نبوده‌اند.

عضو شورای شهر خرم‌آباد عنوان کرد: اگر خدمتی به مناطق حاشیه‌ای صورت گیرد بزرگ‌ترین خدمت به شهر و جامعه کرده‌ایم؛ با توجه به اینکه اعتبارات محرومیت‌زدایی در کشور وجود دارد نیاز به مدیریت یکپارچه شهری داریم.

وی بیان کرد: در استان اعتباراتی شهرداری، رفاه، حوزه مواد مخدر و استانداری دارد که این اعتبارات محرومیت‌زدایی باید لحاظ شود و به بحث آسیب‌های اجتماعی که مقام معظم رهبری تأکید کردند توجه شود و برای ۱۱ نقطه حاشیه شهر از اعتبارات ملی کمک بگیریم.

نظری تصریح کرد: باید کاری کنیم که دبیرخانه یکپارچه ایجاد شود و ما حاضریم در حوزه شهرداری و شورای شهر این کار را به عهده بگیریم؛ بحث بازسازی بافت تاریخی شهر خرم‌آباد نیز که بر زمین‌مانده باید موردتوجه قرار گیرد و نیاز است اعتبارات ویژه‌ای در این زمینه لحاظ شود.

وی خاطرنشان کرد: در شهر خرم‌آباد پروژه‌های تفریحی و ورزشی برای بانوان نداریم که یک ننگ برای مرکز استان است، چندین طرح آماده کرده‌ایم که از نمایندگان درخواست داریم اعتبارات ملی را از وزارت کشور و سایر حوزه‌ها بگیرند و در راستای آسفالت که خواسته اولیه شهر است که هزینه زیادی دارد توسط نمایندگان به شهرداری کمک شود.

پایان پیام

کد خبر : 54217 ساعت خبر : 2:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=54217
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات