منصوریان زنده‌اش خوب است

منصوریان زنده‌اش خوب است

پایگاه خبری گلونی، علی‌رضا لبش: اگر کسی کارش را  درست و دقیق انجام دهد، می‌گوییم: وظیفه‌اش بود و نیازی به تشکر و قدردانی نیست. در قبال کاری که می‌کند، حقوق می‌گیرد. اما اگرهمان یک نفری که همیشه وظیفه‌شناس است یکبار بلغزد و دچار خطا شود،  بر علیه‌اش حرف می‌زنیم، غر‌ می‌زنیم، بیانیه صادر می‌کنیم، تحصن می‌کنیم، او را باخاک یکسان می‌کنیم تا او باشد که ما را بدعادت نکند.

ما قهرمانان ورزشی و تیم‌های‌ محبوبمان را تا وقتی نباخته‌اند، تشویق می‌کنیم و عکس‌شان را به دیوار اتاق می‌زنیم ، وقتی باختند از ‌جلوی چشم‌مان می‌افتند و عکس‌شان را از دیوار میکنیم و برای زیاد کردن پیازداغ قضیه فحش‌شان هم می‌دهیم. کلا در ورزش یک شعاری داریم که قهرمان زنده را عشق است یعنی منصوریان سر مربی استقلال زنده‌اش خوب است اما در هنر برعکس هستیم و تا وقتی هنرمندمان نمیرد برایش تره هم خرد نمی‌کنیم و وقتی مرد برایش یادبود و بزرگداشت می‌گیریم و عکس‌ش را قاب می‌کنیم و به دیوار اتاق‌مان می‌زنیم.

ما طرفدار یوز و غزال ایرانی هستیم و همه جا از حفاظت این گونه‌های نایاب داد سخن میدهیم اما اگر برای رسیدن به جلسه‌ای یا پروازی دیرمان شود و در جاده‌ای با حیوانی مواجه شویم، زیرش می‌گیریم و می‌گوییم: چیزی که زیاد است حیوان است و گاهی اگر در میهمانی‌یی گوشتی به ما تعارف کنند و بگویند: گوشت شکار است، بدمان نمی‌آید طعمش را بچشیم و به بقیه بگوییم: من گوشت شکار هم خورده‌ام.

منصوریان زنده‌اش خوب است

اگر در جایی کسی ما را مهندس و یا دکتر صدا کند بدون داشتن مدرک مهندسی و دکتری، ترجیح می‌دهیم اشتباه طرف مقابل را به رویش نیاوریم و بنده خدا را خجالت‌زده نکنیم. کم کم به القاب‌مان عادت می‌کنیم و اگر در جای دیگری ما را مهندس یا دکتر صدا نکنند، ناراحت می‌شویم که چرا این بی شعورها احترام ما را نگه نمی‌دارند و ما را به القابی که حق مسلم‌مان است صدا نمی‌زنند. حال اگر کسی بگوید که فلانی تو که دکتر یا مهندس نیستی. با او قهر می‌کنیم و در همه محافل او را به عنوان آدمی بخیل معرفی می‌کنیم که چشم ندارد یک عنوان خشک و خالی ما را ببیند.

بعضی از ما از عهده مدیریت یک گروه خانوادگی در تلگرام برنمی‌آییم و ده ها بار گروه خانوادگی را منحل می‌کنیم اما همیشه به اداره کشور اعتراض داریم و در همه جمع ها می‌گوییم: اینها که مدیر نیستند، اگر مملکت را دست من می‌دادند، می دانستم چه کارش بکنم.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 52066 ساعت خبر : 0:50 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52066
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات