وقتی اینترنت قطعه آدم می‌شیم

وقتی اینترنت قطعه آدم می‌شیم

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سیدابوالحسن فیروزآبادی؛ دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: «تلگرام شبکه‌ای فراگیر است که همه اقشار و صنوف از آن استفاده می‌کنند و هم اکنون چهل میلیون کاربر ایرانی عضو آن هستند.»

این چهل میلیون هم یه‌جوری عضوشن که صبح به صبح قبل از اینکه به‌قاعده از خواب بیدار بشن، اول تلگرام رو چک می‌کنن ببین همه آدم‌های مشهور و هنرمند سرجاشون هستن، عکس خصوصی از کسی جایی پخش شده یا نه و بعد هم با خیال راحت بقیه خبرها رو تو مترو و اتوبوس و پشت ماشین و در حال رانندگی می‌خونن. بعد از کارت زدن تو اداره هم خبرهای جدید رو دنبال می‌کنن. تو ساعت ناهار هم جک‌های جدید برای هم می‌فرستن تو مسیر برگشت هم چند تا خرید تلگرامی انجام می‌دن. اگر هم احتیاج به دکتر داشته‌باشن و خدای نکرده کسالتی داشته‌باشن، همون‌جا تو این شبکه مجازی ویزیت می‌شن.

وقتی اینترنت قطعه آدم می‌شیم

جواب مهم‌ترین اتفاقات زندگی از جواب مثبت برای خواستگاری تا جواب کنکور رو هم تو تلگرام می‌گیرن چون همیشه یه فامیل زخم‌خورده از کنکور هست که زودتر از تو از رتبه و قبولی‌ت خبردار بشه و تو تلگرام برات بفرسته. تبریکات عید و صله‌رحم هم که کنتراکت تو تلگرام برگزار می‌شن مگر اینکه پای عیدی در میون باشه و مجبور بشی ورژن حقیقی عیددیدنی رو به‌کار بگیری. تلگرام بازتاب رفتار آدم‌هاست، سطح دغدغه‌هامون از تصاویری که منتشر می‌کنیم پیداست. تو کانال‌هاش همه‌مون از دم شاعر و نویسنده و کدبانو و کارآفرین برتریم.

تو تلگرام همه بهترین ورژن از خودشون رو ارائه می‌دن، هیچ‌کس بقیه رو به دائم‌الآنلاین بودن متهم نمی‌کنه. ما می‌تونیم بهترین مادر دنیا باشیم که تو بیست کانال تربیتی بچه عضوه یا می‌تونیم پدری باشیم که هیچ‌وقت کولر رو خاموش نمی‌کنه و یه بچه که به هر مناسبتی عکس خانواده‌ش رو تو پروفایلش می‌ذاره و قدردون زحمتهاشونه؛ اما مهم اینه که وقتی اینترنت قطع می‌شه چه‌جور آدمی تو دنیا واقعی هستیم!

پایان پیام

کد خبر : 53624 ساعت خبر : 1:28 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53624
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات