چرا از عروسی خانم رهنما عزا گرفته‌اید؟

چرا از عروسی خانم رهنما عزا گرفته‌اید؟

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: امروز خبر ازدواج خانم بهاره رهنما فضای مجازی را تحت تاثیر قرار داده است و برخی مرزهای وقاحت را طوری جابجا کرده‌اند که وقاحت قبل از آنها سوتفاهمی بیش نبوده است.

برخی سایت‌ها طوری درباره ازدواج عجیب خانم رهنما می‌نویسند که انگار ازدواج این خانم به آنها ربط دارد. در عجبم که کاربران هم از ساعات اولیه صبح کار و زندگی را رها کرده‌اند و درباره وزن خانم رهنما و لباس عروسیش و تور روی سرش و قد و دماغ و املاک و مستغلات شوهر ایشان نظر می‌دهند.

چرا از عروسی خانم رهنما عزا گرفته‌اید؟

حالا مثل قدیم نیست که عکس‌های عروسی در آلبوم بود. حالا به لطف اینستاگرام و تغییر سبک زندگی، عکس‌های عروسی ملت روی صفحه‌شان است. البته به خودشان مربوط است که عکس‌های عروسی‌شان را با هشتگ لاکچری منتشر می‌کنند اما چیزی که این وسط به ما مربوط است این است که آیا آنها خوش‌شان می‌آید کسی بیاید زیر عکس عروسی‌اش کامنت بگذارد که چاقالو چرا تور انداختی روی سرت؟

حالا یکی نیست به این جماعت بی کار بی عار بگوید به شما چه؟ شما که ماشاالله قد بلند، چشم آبی، موی بلوند، وزن مناسب،‌ شعور کافی، شوهر خوش‌تیپ با دماغ تراشیده و صورت سه‌تیغ دارید چرا از عروسی خانم رهنما عزا گرفته‌اید؟ اصلا شما باید در صفحه‌تان منتظر بمانید خانم رهنما بیاید به شما حسودی کند و بعد هم بزنید بلاکش کنید.

البته می‌دانم که ماشین مدل بالای داماد، کترینگ مشهور عروسی و… اعصاب برخی را خرد کرده است اما جالب است بدانید که نه داماد پولش را با بالا رفتن از دیوار مردم به دست آورده است و نه خانم رهنما. پس عجالتا می‌توانید بسوزید و بسازید و فحش بدهید اما این فحش‌ها چیزی از خوشبختی این تازه عروس و داماد کم نمی‌کند.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

باقی بقای‌تان

پایان پیام

کد خبر : 52623 ساعت خبر : 12:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52623
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات