چگونه روی مد باشیم

چگونه روی مد باشیم

دستورالعمل خوش تیپی یا چگونه روی مد باشیم.

پایگاه خبری گلونی، علیرضا لبش: ۱- هر صبح کله‌تان را داخل پیراهنتان جا بگذارید تا مادرتان همراه با لباس‌ها، موهایتان را هم اتو بکشد. مدل مو در زیبایی بسیار مهم است دختر ها می‌توانند موهایشان را از ته بتراشند و پسرها گیس‌هایشان را از دو طرف ببافند. این طوری به روز و متفاوت می‌شوید.

۲- لباس‌های پدر بزرگ و مادر بزرگ مرحوم‌تان را پیدا کنید اگر توسط موریانه‌ها و بیدها خورده شده بود که همان را بپوشید. اگر سالم مانده بود با قیچی قسمت‌هایی از آن را ریش ریش کنید و بپوشید. حالا دقیقا مطابق مد روز هستید.

۳- اگر خواهر یا برادر کوچکتر یا بزرگ‌تر دارید، صبح ها زودتر از آنها از خواب بیدار شوید و لباس‌هایشان را به تن کنید. فقط حواستان باشد که امسال لباس تنگ و کوتاه مد است یا لباس بزرگ و گشاد. اگر اشتباه کنید، کم کم چهل و سه سال از مد عقب می‌افتید.

۴- داشتن لباس مارک دار از نان شب هم واجب‌تر است. چند کیلو مارک معروف از بزازی سر کوچه بخرید و هر روز چند تای آن‌ها را به لباس‌هایتان بچسبانید. حالا شما یک مارک پوش فوق‌العاده هستید.

چگونه روی مد باشیم

۵- رنگ سال را دریابید. امسال قهوه‌ای پوست گاوی گِل مال مد است. پارسال قرمز نوک مدادی مد بود ( نوک مداد قرمز منظورم بود ) سال بعد آبی دم غروب سواحل آلابولا مد می‌شود. اگر می‌خواهید خیلی روی مد باشید این سه رنگ را با هم مخلوط کنید و رنگ تیره کثیف تعویض روغنی بپوشید.

۶- عمل کنید. به چیزی عمل نکنید، دماغ تان را گفتم. امسال مدل سرپایین کانگرویی مد است. مدل سربالای گرازی مد پارسال بود. مد سال بعد هم مدل سراشیبی تند فیلی است. مدل دندانه دندانه یوزپلنگ سواحیلی هم در تمام سال ها جواب می‌دهد.

۷- از لوازم جانبی زیبایی غافل نشوید. گوشواره و النگو برای پسرها توصیه می‌شود (البته باید مواظب باشند که النگوهایشان نشکند) برای دخترها هم دستمال یزدی و گیوه.

۸- دندان‌هایتان را سیم کشی کنید. یک کنتور برق هم به لثه هایتان وصل کنید . فقط مواظب مصرف برق دندان‌هایتان باشید تا آخر ماه از دیدن قبض برق ، برق از کله‌تان نپرد‌.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 53071 ساعت خبر : 6:56 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53071
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات