کاش به حرف همه گوش می‌کردید آقای استاندار

کاش به حرف همه گوش می‌کردید آقای استاندار

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: فصل، فصل جابه‌جایی‌ها و برکناری‌هاست. با استقرار دولت دوازدهم باید منتظر تغییر استانداران هم باشیم.

روز گذشته کمپینی را دیدم که در حمایت از استاندار لرستان مهندس هوشنگ بازوند فعالیت خود را در فضای مجازی شروع کرده بود. کنجکاو شدم و پیگیری کردم. چند کمپین دیگر هم بود و البته کمپین‌‌هایی در حمایت از دیگر نامزدهای این پست.

همیشه با تغییر مدیریت و فرصت‌ندادن به مدیران مخالف بوده‌ام و معتقدم که حتا مدیران بد هم می‌توانند در بلندمدت بازدهی بیشتری از چند مدیر کاربلد که در زمان‌های کوتاه در پستی می‌نشینند، عمل کنند. امابه شرطی که آن مدیر نه‌چندان کاربلد نشانه‌هایی از میل به سمت پیشرفت از خود نشان دهد. اما شرایط لرستان و مدیریت کلان آن این اعتقاد مرا مورد تردید قرار داده است.

عملکرد استاندار لرستان در دوره چهارساله خود، اصلا قابل دفاع نیست و اگر نخواهیم سختگیری کنیم در بهترین شرایط، برتری محسوسی نسبت به گذشتگان خود ندارد.

آقای مهندس بازوند، کاش شما گوشه‌ای از وعده‌های خود را عملی می‌کردید، تا من هم به این کمپین‌ها می‌پیوستم و برای استمرار مدیریتت تلاش می‌کردم.

شما باید به همه تفکرها فرصت ابراز وجود می‌دادید. ای‌کاش به حرف دلسوزان این استان که برخلاف برخی اطرافیانتان، فقط به توسعه اجتماعی و اقتصادی لرستان فکر می‌کردند، گوش می‌کردید. شاید خود شما هم به این باور رسیده‌اید که معاونان و مشاوران شما توانایی به دوش کشیدن بار مشکلات این استان محروم نگه‌داشته شده را نداشتند. چقدر نوشتیم و نوشتند ولی یا توجهی نکردید یا اگر هم خواندید با انگ سیاه‌نمایی همه را راندید.

کاش به حرف همه گوش می‌کردید آقای استاندار

کاش سدهای در دست ساخت لرستان که سال‌هاست استانداران و مدیران کل، قول بهره‌برداری از آنها را می‌دهند، به انتها می‌رسیدند.

کاش فکری برای خشکیدگی درختان بلوط و وضعیت اسفناک جنگل‌های لرستان می‌کردید.

کاش این همه کلنگِ شروع پروژه‌های مختلف  بدون پشتوانه مالی و اجرایی را بر رزمین نمی‌زدید. چند پروژه به شما نشان بدهیم که تنها پیشرفت آنها، همان سوراخ جای کلنگ شما است؟

آقای مهندس بازوند، دهکده المپیک خرم‌آباد از زمان آمدن شما تاکنون چقدر پیشرفت داشته است؟

کاش پروژه بام لرستان و سامان‌دهی گِلال را به‌دلیل اینکه در هرحال به‌پای استانداران قبل نوشته می‌شد به حال خود رها نمی‌کردید.

کاش آن همه وعده که به بازیکنان تیم فوتبال خیبر داده شد و بودجه‌هایی که در حضور خبرنگاران تعیین گردید، پرداخت می‌شد تا این تیم مردمی به این روز نیفتد.

کاش به جای همراهی با شهردار خرم‌آباد در شروع پروژه‌های تخیلی و بیهوده مثل ساخت آبشارهای مصنوعی در سرزمین آبشارها، برنامه‌ای برای سروسامان دادن به اوضاع گردشگری در طبیعت بی‌نظیر لرستان ارائه می‌دادید.

کاش به جای ساخت پل‌های مینیاتوری، با تعیین مدیری لایق‌تر و حمایت مالی بیشتر از اداره کل میراث فرهنگی، پل‌های تاریخی را از نابودی نجات می‌دادید و لرستان باستانی برای پذیرش گردشگران آماده می‌شد.

کاش حریم قلعه فلک‌الافلاک آزادسازی می‌شد تا خرم‌آباد به جای معبر، مقصد گردشگران و مسافران شود.

کاش چندین کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل استان که از دوران گذشته به‌جا مانده‌اند را فعال می‌کردید البته نه با اجاره دادن به چوپان‌ها تا گله‌ی گوسفندان خود را درون آنها بچراند.

جناب استاندار، ای کاش‌های مردم لرستان به تعداد برگ همه درختان بلوط می‌شود. پس در یک جمله می‌گویم که ای کاش کورسویی از تدبیر و امید به آینده در عمل شما می‌دیدم تا من هم گلوی خودم را مانند سینه‌چاکان کمپین‌های حمایت از شما، پاره می‌کردم.

آقای استاندار کلاه خود را قاضی کنید. می‌بینید که در این چهارسال مدیریت شما در وضعیت لرستان و لرستانی‌ها تغییری رو به جلو داده نشده است. ماییم و همان مشکلات و مصائب گذشته.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 53054 ساعت خبر : 8:02 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=53054
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات