عاقبت خندوانه از دورهمی عقب ماند

عاقبت خندوانه از دورهمی عقب ماند

به گزارش پایگاه خبری گلونی، بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که رفتن عروسک جناب‌خان از خندوانه، لطمه بزرگی به این برنامه بزند. حالا که قسمت‌های پایانی فصل سوم این برنامه به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، کاملا مشخص است که رفتن جناب‌خان، لطمه‌ای بزرگ به خندوانه زده است. رامبد جوان این روزها خندوانه را با مسابقه «ادابازی» سرپا نگه داشته است و سعی می‌کند این چند قسمت آخر را با ادابازی پر کند.

مسابقه «ادابازی» نشاندهنده به قهقرا رفتن خندوانه است، خندوانه‌ای که با روزهای اوجش در فصل دوم فاصله زیادی دارد. خندوانه این روزها بیشتر با مسابقه‌هایش است که مطرح است. با خنداننده شو و آن همه حواشی که برایش به‌وجود آورد. مسابقه «ادابازی» مسابقه‌ای کم‌تحرک و خالی از لطف است که تلاش می‌کند جای خالی جناب‌خان را در خندوانه پر کند. رامبد جوان یک بار هم تلاش کرد چهار عروسک را به‌جای جناب‌خان وارد خندوانه کند؛ عروسک‌هایی که از همان دقایق اول مشخص و معلوم بود که اشتباهی انتخاب شده‌اند و نخواهند توانست نظر مخاطب را جلب کنند؛ عروسک‌هایی که بعد از چند قسمت به فراموشی سپرده شدند.

عاقبت خندوانه از دورهمی عقب ماند

خندوانه در فصل سوم با مشکلات بسیاری مواجه بود؛ از متن‌های بدی که برای شرکت‌کنندگان خنداننده شو نوشته شد و ایده‌های گاه بی‌ربط و گاه بی‌ادبانه‌ای که به آن‌ها داده شد، هیچ کدام نتوانست کمبود جناب‌خان را در این برنامه جبران کند. از یاد نبریم که محمد بحرانی به‌عنوان گوینده جناب‌خان و یک هنرمند آشنا به طنز، از خندوانه رفت و نبود محمد بحرانی هم لطمه بزرگی به خندوانه زد.

رامبد جوان این روزها مشغول ادابازی است. خندوانه این روزها بیشتر از آن‌که خندوانه باشد، ادابازی است؛ ادابازی، مسابقه‌ای کم‌تحرک، گاه بی‌نمک، با حضور افراد کمتر شناخته‌شده، دستاویز رامبد جوان است برای به پایان بردن فصل سوم خندوانه. به نظر می‌رسد خندوانه رقابت را در دورهمی دست‌کم در سال ۹۶ به دورهمی باخته است. هرچه برنامه مهران مدیری با شخصیت «قیمت» رشد کرد و طرفدار پیدا کرد، خندوانه با از دست دادن جناب‌خان و نداشتن ایده جدید برای خلق عروسکی دیگر، هم مخاطبانش را از دست داد و هم قافیه را به دورهمی واگذار کرد.

به نظر می‌رسد دورهمی در اوج با مخاطبانش خداحافظی کرد، اما آیا خندوانه در روزهای آتی در اوج با مخاطبانش خداحافظی می‌کند، آیا خاطره‌های خوبی از خندوانه در فصل سوم در ذهن مخاطبان باقی مانده است؟ یا ادابازی برای مخاطب خاطره‌انگیز و جالب بوده است؟

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

 

کد خبر : 52213 ساعت خبر : 1:17 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=52213
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات