پایانی تلخ برای کتابخانه‌های شهری خرم‌آباد

پایانی تلخ برای کتابخانه‌های شهری خرم‌آباد

پایگاه خبری گلونی، محمد پورخداداد: پروژه کتابخانه‌های شهری خرم‌آباد هم مانند چندین طرح بدون پشتونه تحقیقاتیِ دیگر که در خرم‌آباد اجرا شده است، با شکست روبه‌رو شد.

این پروژه که در ابتدا با سروصدا و تبلیغات زیادی از سوی شهرداری خرم‌آباد و شخص شهردار سابق یعنی مهندس عیدی بیرانوند آغاز به کار کرد، از همان ابتدا محکوم به شکست بود.

پایانی تلخ برای کتابخانه‌های شهری خرم‌آباد

گلونی در همان زمان نیز در چندین یادداشت و گزارش مانند کتابخانه‌های تقلیدی در خرم‌آباد و ماجرای کتابخانه شهری خرم‌آباد ده‌ها استدلال آورد که این طرح نیز چون دیوار مهربانی و یخچال مهربانی و… سرانجام خوشی نخواهد داشت. ولی متاسفانه در فضای رسانه‌ای و مجازی متهم به تخریب شهرداری و حتی خیانت شدیم. عده‌ای تهمت زدند که گلونی با نشان دادن شیشه‌های شکسته‌ی این کتابخانه‌ها آبروی قوم لر ار برده است!

 

اما حالا که زمانی گذشته و کتابخانه‌ها خالی و شکسته هستند و از آن طرح و کمپین‌های جمع‌آوری کتاب، خاکستری بر جا مانده است، کسی نیست که برای قوم لر و آبروی بربادرفته‌اش گریبان بدرد. همه آن همه تعصب بیجا و عصبانیت از گلونی جای خود را به سکوت داده است. آن همه مشتاق فرهنگی و فعال اجتماعیِ مجازی! که مدافع شهردار بودند و هرکسی که برخلاف جریان رایج رسانه‌ای لرستان حرکت می‌کند را مورد عنایت خاص قرار می‌دهند، حالا چرا از بانیان این پروژه و دیگر پروژه‌های بی‌حاصل این سال‌ها سوال نمی‌کنند که چرا با اجرای طرح‌های تخیلی و بدون پشتوانه فکری، آبروی لرستان را به باد فنا داده‌اند؟

باید فضای تجزیه و تحلیل خبرها و رویدادها در رسانه‌های لرستان به وجود بیاید تا هر مدیری نتواند با استفاده از بیخیالی و شیفتگی رسانه‌ها و با اجرای اینگونه پروژه‌های بی‌حاصل با فرهنگ یک قوم بازی کند.

پایان پیام

کد خبر : 55587 ساعت خبر : 1:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=55587
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات