چرا یک کوهدشتی استاندار لرستان نشد

چرا یک کوهدشتی استاندار لرستان نشد

به گزارش پایگاه خبری گلونی آرشین ساکی: بنا بر تصویب پیشنهاد وزارت کشور در هیات وزیران عبدالکریم گراوند به عنوان استاندار بوشهر انتخاب شد. ایشان اهل شهرستان کوهدشت و لرستانی است.

استفاده از مدیران کارآمد لرستانی در سایر استان‌های کشور نه تنها بد نیست بلکه نشان از صلاحیت افراد را دارد که می‌توانند در استان‌های دیگر هم خدمت کنند. اما نکته‌ای که اینجا مطرح می‌شود شناختی است که هر شخص نسبت به محل زندگی خود از بخش، شهر و روستا گرفته تا کشور دارد.

چرا یک کوهدشتی استاندار لرستان نشد

این‌که در مجلس شورای اسلامی هر شهری نماینده‌های خودش را دارد دقیقا به همین دلیل است. چون کسی که در آن شهر زندگی کرده، مسائل و مشکلات را بهتر می‌‌داند، فرصت‌های اقتصادی، گردشگری و توریستی آن شهر را خوب می‌شناسد. پس می‌تواند برای آن‌ها تلاش کند. آن شخص نیازهای همشهری‌هایش را خیلی بهتر از کسی که ساکن آن‌جا نبوده می‌شناسد.

مقام استاندار هم کم در تصمیمات سهم ندارد. به عنوان یک مقام کلیدی در هر استان بایستی به این موضوع توجه شود که شخص مورد نظر چقدر می‌تواند برای آن استان موثر باشد.

اگر آقای گراوند که اهل شهرستان کوهدشت است و لرستان را، فرصت‌های بهبودش را، محرومیت‌هایش را خوب می‌شناسد برای استان لرستان در مقام استانداری انتخاب می‌شد بدون شک نقش موثرتری برای لرستان داشت.

اگر نیروهای کارآمد در استان هست باید از آن‌ها استفاده کنیم. استانداری و مملکت‌داری دیگر تیم فوتبال نیست که هرچه مربی از کشور دورتری بیاوریم امید بیشتری داشته باشیم.

در برخی از مقام‌ها هرچه شناخت بیشتر باشد اثربخشی هم بیشتر خواهد بود.

پایان پیام

کد خبر : 55118 ساعت خبر : 8:15 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=55118
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات