انتقاد استاندار لرستان از وضعیت هتل صخره‌ای

انتقاد استاندار لرستان از وضعیت هتل صخره‌ای

استاندار لرستان از وضعیت پروژه نیمه‌کاره هتل صخره‌ای خرم‌آباد انتقاد کرد و گفت: این پروژه برای مردم عقده شده است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی  سیدموسی خادمی در بازدید از واحدهای اقتصادی و پروژه‌های در حال اجرای مرکز لرستان در سخنانی بابیان اینکه این بازدیدها برای آشنایی بیشتر با ظرفیت‌ها و مشکلات استان است اظهار داشت: یکی از این واحد یخچال‌سازی بوده که یکی از صنایع قدیمی لرستان است و به‌نوعی جزء صنعت‌های شناخته‌شده استان بوده اما به دلایلی تعطیل‌شده است.

انتقاد استاندار لرستان از وضعیت هتل صخره‌ای

وی بابیان اینکه مقررشده که با تغییر خط تولید و برنامه‌ای که ارائه می‌شود برای بهبود وضعیت، افزایش ظرفیت و تولید محصولات جدید از این واحد حمایت کنیم گفت: همچنین یکی دیگر از برنامه‌ای امروز حضور در مانور پدافند غیرعامل بود که این امر به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در مرکز لرستان برگزار شد.

استاندار لرستان با اشاره به حضور چندین استان در مانور پدافند غیرعامل لرستان گفت: این مانور در حوزه آب و فاضلاب و همچنین انجام اقدامات اضطراری در شرایطی که مشکلی برای بحث آب استان به وجود آمد برگزار شد.

خادمی همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به بازدید از باغ گیاه‌شناسی لرستان گفت: این باغ درصورتی‌که اجرا شود یکی از پروژه‌های خوب استان بوده که هم می‌تواند کارهای تحقیقاتی در آن انجام داد و هم می‌تواند به رونق گردشگری استان کمک کند.

هتل صخره‌ای خرم‌آباد برای مردم عقده شده است

وی همچنین با اشاره به پروژه هتل صخره‌ای خرم‌آباد نیز بیان داشت: این پروژه از نمادهای ناراحت‌کننده کار گردشگری در لرستان است که سال‌هاست مانده و برای مردم تبدیل به یک عقده شده است.

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه باید این پروژه هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود گفت: این پروژه باید هرچه سریع‌تر  توسط سرمایه‌گذار در بازه زمانی معقولی به نتیجه برسند.

خادمی با تأکید بر اینکه ساخت هتل یکی از بنیان‌های اصلی توسعه گردشگری است گفت: اگر ما نتوانیم هتل‌های خوبی در استان داشته باشیم نمی‌توانیم روی حوزه گردشگری استان ب عنوان مقصد گردشگری کار کنیم.

وی با اشاره به کارخانه شیر خرم‌آباد نیز بیان داشت: این کارخانه از واحدهای فعال و خوب استان است اما هر صنعتی که در استان ایجاد می‌شود باید زنجیره‌های پایین‌دست و بالادست آن را نیز ایجاد کنیم.

برنامه‌ریزی برای احیای واحدهای راکد

استاندار لرستان بابیان اینکه ۵۰ درصد شیر موردنیاز این کارخانه از خارج از استان تأمین می‌شود گفت: در این راستا باید برنامه‌ریزی صورت گیرد که شیر موردنیاز آن در استان تأمین شود که این امر به‌طور حتم در دستور کار قرار خواهد گرفت.

خادمی گفت: لوازم موردنیاز نگهداری و بسته‌بندی محصولات این کارخانه نیز باید در استان تولید شوند چراکه به‌طور عمده از صنایع پایین‌دست پتروشیمی تولید می‌شوند که ما این صنعت را در استان داریم.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مستمر دولت راه‌اندازی واحدهای راکد و افزایش ظرفیت واحدهایی که کمتر از ظرفیت اسمی خودکار می‌کنند است ادامه داد: در این راستا تعدادی از این واحدها در استان راه‌اندازی شده‌اند و مابقی نیز در قالب ستاد رفع موانع تولید و … احیا خواهند شد.

پایان پیام

منبع: مهر

کد خبر : 56445 ساعت خبر : 12:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=56445
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات