کتابداران سراسر کشور تجلیل می‌شوند

کتابداران سراسر کشور تجلیل می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، نهاد کتابخانه های عمومی کشور همزمان با پنجمین روز از بیست‌و‌پنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران آیین تجلیل از مقام کتابداران سراسر کشور را برگزار می‌کند.

این مراسم که چهارشنبه (۲۴ آبان ماه) برپا می‌شود، ساعت ۱۵ در تالار وحدت میزبان علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

به رسم گذشته، ایام بیست‌وپنجمین دوره هفته کتاب نامگذاری شده‌اند که چهارشنبه (۲۴ آبان ماه) با عنوان «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» شناخته شده است.

کتابداران سراسر کشور تجلیل می‌شوند

بیست‌وپنجمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده روشن با خانواده کتابخوان» از ۲۰ تا ۲۶ آبان ماه با دبیری مجید غلامی جلیسه برگزار می‌شود.

کشور در تقسیمات جهانی، محدوده‌ای از کره زمین است که در آن یک ملت زندگی می‌کنند و نام آن نیز در سازمان ملل متحد به ثبت رسیده است. کشورها به وسیله مرزهای بین‌المللی از یکدیگر تفکیک می‌گردند و غالباً دارای یک حکومت مرکزی هستند. کشورها در تقسیم‌بندی‌های کوچک‌تر بهاستان یا ایالت، مرکز استان، شهرستان، مرکز شهرستان، شهر، بخش، مرکز بخش، دهستان، مرکز دهستان و روستا تقسیم می‌شوند. برخی کشورها در استان‌ها یا ایالت هایشان دارای حکومت یا فرمانداری مستقل هستند که اصطلاحاً به آنها حکومت خودمختار، ایالت خودگردان یا فرمانداری ایالتی گفته می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 57453 ساعت خبر : 10:27 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=57453
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات