اژدمارنگ گوگولی مگولی

اژدمارنگِ گوگولی مگولی

پایگاه خبری گلونی، مهدیسا صفری‌خواه: این‌روزها به‌دنیا آمدن بچه‌ها یک‌جور چالش جدید برای خانواده‌ها محسوب می‌شود. نمی‌دانم طبق کدام قانون نانوشته خواهر شما بعد از زایمان موفقش، چند هفته‌ای را در خانه شما به‌سر خواهد برد. من‌هم در واکنش به این خبر در وهله اول مثل شما با جمله « عجقم پس کِی می‌رسین اینجا» از خواهرم پذیرایی کردم اما هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم بچه‌ای دو روزه بتواند هویت وجودی‌تان را یک‌جوری زیر سؤال ببرد که هایدگر و ملاصدرا هم نتوانند جمعش کنند.

اولین مشکل شما با کوچک‌ترین عضو فامیلتان این‌ است که با همه وجود و بدون هیچ تلاشی جای شما رو خواهدگرفت وشما ظرف ۴۸ ساعت تبدیل به خاطره‌ای فراموش‌شده در خانواده می‌شوید.

اژدمارنگِ گوگولی مگولی

مشکل بعدی این‌ است که شما هیچ‌وقت آن آدم سابق نخواهید شد وقتی چهار ساعت هم در شبانه‌روز نمی‌خوابید، هر لحظه ممکن است حین تماشای تلویزیون یا در اینترنت سکته کنید و بمیرید.

مشکل سوم این است که شما در ظاهر عمه یا خاله هستید اما در عمل یک پرستار بچه با فلوشیپ آروغ‌گیری هستید؛ یعنی شما بچه را بعد از شیر خوردن تحویل می‌گیرید و باید به صورت آروغ‌زده و تمیز مثل «دمو یا پیش‌فرضش» به والدینش تحویل بدهید.

مشکل بعدی با این بچه‌ها یاد گرفتن اسمشان و همزمان عشق ورزیدن به آنهاست. باید همه تلاشتان را بکنید که اژدمارنگ_ پسر خواهرتان_ رو عاشقانه دوست داشته‌باشید ولی در برخورد با او آنقدری مبتذل نباشید که از جلال و شکوه و عظمت اسمش کم شود. شما که انتظار ندارین کسی که اسمش اژدمارنگ است با آن شکوه و جلال ۱۸ ساعت در روز بخوابد و حواسش بهرکات اطرافش نباشد؟! شما هم موظفید کم نیاورید و همپای او بیدار باشید و مراقب باشید دشمنان از پارت جنوبی و ماد شمالی نقشه دزدیدنش رانکشند!

پایان پیام

ادامه این داستان دنباله‌دار را اینجا بخوانید.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

کد خبر : 56193 ساعت خبر : 11:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=56193
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات