شاید یکی از همین کانکس‌خواب‌ها در آینده رئیس‌جمهور شد

شاید یکی از همین کانکس‌خواب‌ها در آینده رئیس‌جمهور شد

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: به سلامتی و میمنت زندگی کانکسی هم رسید. یعنی بعد از ازدواج سفید و ساندویچی حالا خانه‌های کانکسی در تهران اجاره داده می‌شوند و گاهی نیز فروخته می‌شوند.

یعنی مردم و بنگاه‌داران و صاحبان مشاعات نشسته‌اند و بالاخره یک تصمیمی برای خانه‌دار کردن ملت گرفته‌اند و باری از روی دوش دولت برداشته‌اند. پس نگران نباشید، اگر نمی‌توانید حتا سی متر خانه اجاره کنید می‌توانید یک کانکس در بهترین جای شهر کرایه کنید و در آن به خوبی و خوشی زندگی کنید. این کانکس‌ها در حیاط و یا بر روی پشت‌بام هستند و شما می‌توانید در نزدیک‌ترین مکان به اداره و محل کارتان یک کانکس شیک اجاره کنید و از زندگی در شهر تهران لذت ببرید.

شاید یکی از همین کانکس‌خواب‌ها در آینده رئیس‌جمهور شد

در این کانکس شما می‌توانید علاوه بر داشتن یک تخت، یک تلویزیون، یک سماور و یک قالیچه کوچک هم پهن کنید و یک دست میز و صندلی تاشو هم برای بیرون کانکس تهیه کنید. اگر بخواهید تشکیل خانواده بدهید به راحتی می‌توانید یک تخت دیگر، یک یخچال کوچک و یک میز آرایش جم‌وجور در کانکس بگذارید. مهم این است که سقفی بالای سر آدم باشد. حالا سقف کانکس باشد. مهم گرمای خانه است و محبتی که میان شما و همسرتان جاری است. چند سال در کانکس زندگی می‌کنید و بعد با پس‌اندازتان می‌روید و خانه‌ای اجاره می‌کنید. باور کنید بسیاری از مسئولان هم از همین جاها شروع کرده‌اند. اصلا فکر نکنید که آنها ژن خوب داشته‌اند و با مدرک دیپلم در ۱۶ سالگی مدیرعامل بوده‌اند، خیر، آنها هم از همین خانه‌های کوچک شروع کرده‌اند و حالا به مدارج بالا رسیده‌اند. خدا را چه دیده‌اید شاید یکی از همین کانکس‌خواب‌ها در آینده رئیس‌جمهور شد. شاید خود شما رئیس‌جمهور شدید. فکر کرده‌اید نمی‌شود؟
باقی بقای‌تان

پایان پیام

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

کد خبر : 57116 ساعت خبر : 3:29 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=57116
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات