علی کریمی: افتخار می‌کنم که بی‌سوادم

علی کریمی: افتخار می‌کنم که بی‌سوادم

ایگاه خبری گلونی، محسن فراهانی: علی کریمی، بازیکن سابق تیم ملی کشورمان، تصویر مقبره‌ی کوروش را به همراه جمله‌ای قصار به اشتراک گذاشت. اما چند ساعت پس از انتشار این پست، کاربران شبکه‌های اجتماعی، کریمی را متوجه اشتباهش کردند چرا که از قرار معلوم جمله مذکور از حضرت امیر مؤمنان علی (ع) بود. او پس از آنکه متوجه اشتباهش شد، در حرکتی ناشیانه در توضیح این اشتباه جملاتی نوشت که به مراتب کار را بدتر کرد و باز هم برای این بازیکن حاشیه ایجاد کرد.

علی کریمی: افتخار می‌کنم که بی‌سوادم

ای آقا! این علی کریمی بنده‌ی خدا چه گناهی کرده که به خاطر یه سوتی ساده این‌قدر بهش هجمه بشه؟ همه‌ی ما از این سوتی‌ها زیاد می‌دیم. یه بزرگی می‌گفت: هر وقت خواستید از کوروش کبیر جمله‌ی قصار بنویسید و بذارید تو توئیتر و اینستاگرام، اون «ای مالک» اولش رو پاک کنید.

حالا ما هم الکی به علی کریمی گیر دادیم. این بنده خدا فوقش یه‌پا دو‌پای خوبی می‌زد. فوقش پیراهن استیل آذین رو درآورد و همه دیدیم زیرش پیراهن پرسپولیس رو پوشیده، فوقش رفت آلمان بازی کرد. فوقش یه شوت هم زد زیر طاق دروازه رم ایتالیا. این که دلیل نمی‌شه بتونه در مورد سیاست و تاریخ و فرهنگ و اقتصاد و مدیریت کلان کشوری اظهار نظر کنه. طرف رفته تو یکی از رشته‌های سیاسی دکترا گرفته و سی سال هم تو سیاست استخون خرد کرده باز تو یه مقطع مهم سیاسی، تصمیم اشتباه می‌گیره یا حرف اشتباهی می‌زنه. علی کریمی بنده خدا که کل عمرش با شرت به کلمن آب لگد می‌زده و بیشترین چالش سیاسی زندگیش هم دعوا با علی دایی بوده. حالا اومده زیر پستش نوشته من بی‌سوادم و به بی‌سواد بودنم افتخار می‌کنم. یعنی خاک تو سر من که اسطوره‌م و کسی که بهش افتخار می‌کردم به بی‌سوادیش افتخار می‌کنه.

پایان پیام

کد خبر : 56349 ساعت خبر : 8:24 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=56349
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات