مسئله دخترها و تیم ملی ایتالیا

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: اصلاً نمی‌خواهم وارد این بحث بشوم که دخترها بیشتر تیم ملی فوتبال ایتالیا را دوست دارند یا پسرها؟ دخترها بیشتر از حذف این تیم از جام جهانی ناراحت می‌شوند یا پسر ها؟ هرچند که این بحث سابقه طولانی در فضای مجازی دارد و اغلب ایتالیا را به عنوان یک تیم دخترانه می‌شناسند تا پسرانه. یعنی خیلی‌ها اصرار دارند ثابت کنند که تیمی مثل آلمان و انگلستان طرفداران دختر کمتری دست‌کم در داخل ایران دارند و اگر خانم‌ها و دختران و زنان و بانوان ایرانی بخواهند از یک تیم ملی به جز تیم ملی کشور خودشان حمایت کنند قطعاً آن تیم ایتالیا خواهد بود.

من اصلاً نمی‌خواهم به این بحث وارد شوم نکته‌ای که می‌خواهم عرض کنم این است که به هر حال اگر قرار باشد که یک تیم لاکچری را از میان تیم‌های ملی فوتبال در جهان انتخاب کنیم آن تیم قطعاً ایتالیا خواهد بود. یعنی شما اگر بخواهید به عنوان یک مصداق لاکچری بودن مدل موی بازیکنان را در نظر بگیرید خواهید دید که بازیکنان تیم ملی ایتالیا در تمام ادوار جام جهانی از دیگر بازیکنان برتر و به‌روزتر بوده اند. آن زمان که تمام بازیکنان تیم فوتبال برزیل سرهای شان را از ته می‌تراشیدند در بسیاری از آرایشگاه‌های ایران عکس‌های بازیکنان ایتالیا روی شیشه چسبانده شده بود و جوانان ایرانی مدل موی خود را از روی سر بازیکنان تیم ملی ایتالیا انتخاب می‌کردند.

بازیکنان ایتالیایی به ویژه دروازه‌بانان شان همیشه خوش‌قامت و خوش‌تراش بوده‌اند. ایتالیایی‌ها اغلب نه استایلی مانند استایل زین‌الدین زیدان در تیم‌شان دارند نه قیافه‌ای مانند ریوالدو. خیلی وقت‌ها آدم فکر می‌کنند آنها بازیگران سینمای ایتالیا هستند که دارند در زمین فوتبال بازی می‌کنند. اینها همه را گفتم تا بگویم نرسیدن ایتالیا به جام‌جهانی واقعاً می‌تواند جام جهانی آینده را کسل‌کننده کند. به هر دلیلی که شما فکر کنید دخترانه یا پسرانه، ایتالیا باید به جام جهانی برسد و حالا همه منتظر دیدار برگشت ایتالیا با سرعت هستیم و دست‌کم می دانم که بسیاری از ایرانی‌ها دوست دارند ایتالیا به جام جهانی صعود کند.

پایان پیام

کد خبر : 57034 ساعت خبر : 6:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=57034
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات