همه چیز درهم هست خودت سوا کن

همه چیز درهم هست خودت سوا کن

پایگاه خبری گلونی، نسیم نوحه‌خوان: قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت گفت: در یازده سال اخیر، وزارت بهداشت حتی اجازه صدور یک پروانه فروش فرآورده‌های دخانی را نداده است، این در حالی‌ست که هم اکنون در برخی اماکن که برای اینترنت و یا رستوران‌ها و غیره است، سیستم بیرون بر قلیان درست شده است و در برخی قهوه‌خانه‌ها آمفتامین و شیشه در تنباکوی قلیان‌ها ریخته می‌شود.

وقتی وزارت بهداشت مجوز فروش فرآورده‌های دخانی را صادر نکرده است پس دستی در کار است و مغزی در حال فکر کردن و قلبی در حال تپیدن برای جوانان جویای نام و پیشرفت و دیده شدن کشورش در عرصه مدرنیته  شدن است.

همه چیز درهم هست خودت سوا کن

اینجاست  که بدون هیچ چشم داشتی به فکر می‌افتد که سنت را با مدرنیته ادغام کند و ایده‌ای نو روانه بازار می‌کند. تنباکو را با شیشه مخلوط می‌کند و به کام دیگران می‌دهد. به فکر صلاح جوانان است که در زمان‌های بیکاری که در خیلی‌ها این زمان از صبح تا شب است، بیخودی ریه‌های خود را با کشیدن صرفا قلیان خراب نکنند حداقل با هر پکی که می‌زنند حال و هوایی عوض کنند و کمی آنطرف‌تر سیر کنند. از چنین افراد به فکری باید تقدیر کرد و یا حتی تسهیلات ویژه‌ای در اختیارشان گذاشت که افکارشان را گسترش دهند و به مرحله تولید انبوه برسانند که این توجه چند مزیت دارد اول اینکه چندین نفر مشغول به کار می‌شوند، دوم اینکه جوانان بیشتری بصورت کنترل شده از این محصول داخلی استفاده می‌کنند و سوم اینکه ایده‌پردازی‌ها تحت کنترل وزارت بهداشت صورت می‌گیرد و از تولید مواد خطرناکتر جلوگیری می‌شود و چهارم اینکه با این محصول می‌توان در عرصه تجارت هم فعالیت داشت و با کشور دوست و همسایه به رقابت پرداخت.

در این هیاهوی اشتغال و بیکاری اگر فردی کاری باشد کار هست فقط باید چشم‌ها را شست و جور دیگر سوا کرد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 55912 ساعت خبر : 8:12 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=55912
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات