کاش جواد خیابانی را به کرمانشاه راه نمی‌دادند

کاش جواد خیابانی را به کرمانشاه راه نمی‌دادند

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: همان وقت که دیدم بغض کرد و گفت فردا می‌روم کرمانشاه یقین داشتم می‌رود و یک چیز گریه‌دار پیدا می‌کند و برمی‌گردد.

زلزله و بی‌خانمان شدن مردم و از دست دادن عزیزان قطعا گریه‌آور و غم‌افزاست. شک ندارم که تا سال‌ها استخوان این مردم از غم زلزله دود خواهد کرد. همچنان که در رودبار و منجیل و بم هنوز این داغ تازه است.

نکته اما چیز دیگری است. این روزها بسیاری از انسان‌های شریف مشغول توجه و سرکشی به کودکان هستند. آنها مکرر هشدار می‌دهند و از تجربه‌شان درباره کودکان زلزله‌زده در دیگر نقاط ایران می‌گویند و تاکید می‌کنند بر حفظ روحیه کودکان و مردم.

حالا آقای خیابانی برای رسانه ملی چه آورده است؟ چه خبری را در بُعد وسیع میان مردم پخش می‌کند؟
در حالی که تلاشگران و متخصصان کودک و نوجوان با کودکان زلزله می‌نشینند و می‌گویند و قصه می‌خوانند و بازی می‌کنند و مردم بر خرابه‌ها تنبور می‌نوازند و کودکان متعدد در چادرها به دنیا می‌آیند آقای خیابانی اشک‌آورترین روضه را که معلوم هم نیست واقعی باشد برای ما به ارمغان آورده است.

کاش جواد خیابانی را به کرمانشاه راه نمی‌دادند

واقعا باید روزی در مدیریت بحران به جایی برسیم که آدم‌ها مثل علی آقای دایی به منطقه بروند و برگردند. یک روز باید به جایی برسیم که از ورود کسی مثل این آقای روضه‌خوان به مناطق مصیب‌زده جلوگیری کنیم.

آن چه مهم است امید است و ما هر چه روضه بخوانیم به درصدی از غم این مردم نزدیک نمی‌شویم. آنها که بر غم دیگران چنین روضه‌ می‌خوانند خودشان را پرزنت می‌کنند. کاش این آقا این روضه را نمی‌خواند و همان کمکش را می‌کرد و برمی‌گشت. هر چند نیاز هم نبود برود اصلا.

به پایگاه خبری گلونی بروید و جدیدترین آلبوم‌ها و تراک‌ها را مشاهده کنید.

کانال آپارات و یوتیوپ گلونی هم برای دیدن موزیک ویدئوهای جدید در اختیار شماست. همین‌طور در نماشاگلونی نیز می‌توانید این ویدئوها را ببینید.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

کانال تلگرام گلونی خبرهای پایگاه را به راحتی در اختیارتان می‌گذارد.

اپ گلونی امکانی عالی برای این است که ایمن و راحت به سایت پایگاه خبری گلونی متصل شوید. این اپ را در گوشی خودتان نصب کنید و خبرها را بروز ببینید.

در گلونی به محض کلیک بر روی لینک آهنگ یا کلیپ مورد نظرتان به راحتی دانلود خواهد شد.

به فروشگاه گلونی نیز سر بزنید و صنایع دستی و سوغات با قیمت مناسب بخرید.

گلونی بهترین مکان برای تبلیغات شماست. به سئوی عالی گلونی اعتماد کنید.

ما سبک خودمان را برای خبررسانی داریم. با پایگاه خبری گلونی متفاوت خبر بخوانید.

ما کلیدواژه‌های شما را برای گوگل تعریف می‌کنیم و شما در جستجوی مخاطبان و مشتریان خود به راحتی پیدا می‌شوید.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

اصول خبری گلونی:
«صحت»، «دقت»، «سرعت»، «بی‌طرفی»، « استقلال تحریریه» و «جامعیت».

اخلاق و روش‌های حرفه‌ای گلونی:

۱- پاسخگویی بر اساس قانون مطبوعات به مردم و مسئولین
۲- اعتمادسازی خبری با درج خبرهای موثق و صحیح
۳- نقد منصفانه که وظیفه ذاتی رسانه است
۴- توجه به افکارعمومی و حفظ حرمت ها در چارچوب قانون
۵- تقویت میانه روی اعتدال و دوری از افراط و تفریط
۶- احترام به حقوق شهروندی
۷- دست‌رسی آزاد به اطلاعات در چارچوب قانون
۸- منزه دانستن حریم خبر از سیاست و جریان های سیاسی
۹- نگاه بومی گرایانه به اخبار در جهت توسعه کشور
۱۰- ذکر منبع و احترام به مالکیت معنوی

تلفن: ۰۹۰۳۲۷۶۴۱۹۳

 

پایان پیام

کد خبر : 57686 ساعت خبر : 6:28 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=57686
اشتراک در نظرات
اطلاع از
2 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

تو هم می‌خوای با آویزون شدن به جواد خیابانی خودتو بالا بکشی! درسته که روضه خونی بده ، اما اون کسایی روضه خونی رو بد جلوه دادن که با یه تیم گریه کن وارد این مجالس شدن و اصولاً به جای روضه تئاتر بازی کردن !
جواد خیابانی نه روضه‌خونی بلده ، نه تیمی داره ! خیابانی با قلبش وارد شده ! تو اسم این احساسی رو که توی چهره‌ی این مرده میذاری روضه‌خونی! اگه اینجوریه که پیشنهاد میدم اول برای تو جامعه روضه‌خون‌های واقعی رو ببینی ، هر وقت فرقشو متوجه شدی ، یا اصلا فهمیدی خودت چی می‌خوای بگی ( …. روضه‌خوانی این آقا که معلوم نیست واقعی هم باشد!!!!)
بعد بیای راجع به دیگران قضاوت کنی! ضمناً اگه خیلی مرد میدونی بفرما …. راه که بازه ، تو برو به بچه‌ها تنبور نواختن بر خرابه‌ها رو آموزش بده!

آقای خیابانی مرد شریف و مسئولیت پذیر و با احساسند یعنی هر انسان باید در این مواقع با احساس باشند و حیلی خیلی کارشان انسانی و پرمجتواست و انتقاداتشان بجا و واقعی است .کسانیکه از ایشان انتقاد میکنند واقعیتها را نمی بینند و میخوان سر پوش بزارند. زنده باد امثال خیابانی ها . اولین بار است نظر میدم.