کلاس خصوصی NA برای نوزادان

کلاس خصوصی NA برای نوزادان

پایگاه خبری گلونی، نسیم نوحه‌خوان: زنان در حدود ۲۰ درصد از یک میلیارد و چهارصد میلیون فرد سیگاری در سراسر جهان را تشکیل می‌دهند و این آمار رو به افزایش است و شیوع رو به رشد استعمال دخانیات میان دختران، معضل مهمی به حساب می‌آید. وقتی حرف از برابری زن و مرد به میان می‌آید همه جوانب کار، تحصیل، حقوق شهروندی و سلامت در نظر گرفته می‌شود. همچنان زنان و دختران در تلاش‌اند که در هیچ زمینه‌ای از مردان عقب نمانند، و در مصرف دخانیات پیشرفت چشمگیری داشته‌اند ولی در این کش و قوس‌های رقابت، نوزادان و کودکان هستند که بیشترین آسیب را می‌بینند.

کلاس خصوصی NA برای نوزادان

 در هنگام بارداری با هر وعده مصرف مادر، نوزاد هم از برکات مواد مخدر مستفیذ می‌شود و نوزاد ناخواسته جز آمار مصرف کننده‌ها قرار می‌گیرد. در زمان زایمان، پزشک و مادر با صحنه عجیبی مواجه می‌شوند نوزاد به همراه ساقی‌اش پا به دنیا می‌گذارد. اینجاست که مادر کلا درد زایمان را فراموش می‌کند و از صبح فردا این در و آن در به دنبال مرکز ترک اعتیاد نوزادان میفتد ولی غافل از آن که هنوز چنین امکاناتی وجود ندارد.

مادر به اجبار نوزاد را به تخت می‌بندد و از روش‌های سنتی استفاده می‌کند ولی نوزاد چغرتر از این حرف‌هاست. مادر نوزاد را برای تنظیم قد و وزن و تغذیه بجای اینکه به مرکز بهداشت ببرد به مرکز ترک اعتیاد بزگسالان می برد و هر روز میزان مصرف مواد نوزاد بیشتر از دیروز می‌شود کاملا طبیعی است که نوزاد در حال رشد است و نیاز بدن او طبیعتا زیاد می‌شود.

 در این بین به فکر کلاس خصوصی NA با بزرگترین صادرکننده تریاک که حدود چند ماهی می‌شود که پاک است می‌افتد. سال‌ها بعد همان نوزاد تحت تاثیر کلاس NA به یکی از ساقی‌های موفق و خوشنام شهر تبدیل می‌شود و در همان سنین پایین نوچه‌ها تربیت می‌کند و مادر می‌ماند و یک جمله که: خودم کردم که لعنت بر خودم باد.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 55915 ساعت خبر : 8:10 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=55915
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات