کیم کارداشیان‌ پنداری ایرانی

کیم کارداشیان‌ پنداری ایرانی

یعنی شما اگر شبیه‌ترین آدم جهان به خانم کیم کارداشیان (جسدها رائع) باشید اما سر کار بروید، هیچ وقت به فکر استفاده از ظرفیت‌های بدنی‌تان به عنوان بدل خانم کارداشیان نمی‌افتید.

پایگاه خبری گلونی، رضا ساکی: نمی‌دانم شما در روز چقدر کار می‌کنید و چه قدر دل‌مشغولی دارید و چه قدر ذهن‌تان درگیر است و چه قدر قسط می‌دهید اما یقین دارم که اگر شش صبح از خواب بیدار بشوید و بعد از یک و ساعت نیم ماندن در ترافیک به محل کار برسید و تا هفت شب کار کنید و زحمت بکشید وقتی به خانه می‌رسید نهایت وقت کنید که شام بخورید و بعد بخوابید. نهایت بتوانید چهارتا صفحه را ببینید و چند تا کامنت درست تا چند فحش زیر پست آدم‌های معروف یا پول‌دار بگذارید. نهایت بتوانید قبل از خواب مسواک هم بزنید. کار بیشتری از دست‌تان برنمی‌آید چون خسته‌اید و اگر خسته نبودید الان دست‌کم دو تابچه داشتید اما ندارید چون فرصت ندارید و کار سخت اداره فرصت هر کاری را از شما گرفته است. یک آخر هفته هم می‌ماند که یا خواب هستید یا برای خودتان توی ماهواره می‌چرخید و یا ته مانده حساب‌تان را در هایپرمارکت‌ها و مگامال‌ها خرج چیزهای الکی اما لاکچری می‌کنید.

کیم کارداشیان‌ پنداری ایرانی

عرضم این است که این تب بدل شدن در جامعه ناشی از بی‌کاری جوانان است. یعنی شما اگر شبیه‌ترین آدم جهان به خانم کیم کارداشیان (جسدها رائع) باشید اما سر کار بروید، هیچ وقت به فکر استفاده از ظرفیت‌های بدنی‌تان به عنوان بدل خانم کارداشیان نمی‌افتید. چرا؟ چون کار می‌کنید و شب‌ها نا ندارید حتی یک استوری از خودتان بگذارید.

همین حالا بسیاری بعد از خواندن متن رفته‌اند جلوی آینه ایستاده‌اند ببینند برای تبدیل شدن به بدل کیم کارداشیان چه قدر راه دارند. عزیزان فقط آنن پایین را نبینید چشم و ابرو هم باید شبیه باشد.

باقی بقای‌تان

پایان پیام

 

کد خبر : 56944 ساعت خبر : 9:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=56944
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات