برگزاری جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان آوج

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین خبر داد: برگزاری جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان آوج

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین محسن جلیلوند رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آوج با تایید خبر فوق اظهار کرد: جلسه کارگروه پسماند شهرستان آوج باحضور فرماندار، و روسای شهرستان آوج در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

جلیلوند گفت: در ابتداری جلسه فرماندار به ضرورت حمایت قضائی در جهت اجرائی نمودن مصوبات کارگروه و برخورد قانونی با متخلفین را عنوان کرد و خواستار تجمیع محل های دفن زباله و مدیریت پسماندهای پزشکی ، بیمارستانی و بی خطر سازی آنها قبل از دفن و توجه به نخاله های ساختمانی در سطح شهر آوج و آبگرم و روستاهای تابعه و ارائه راهکار برای مدیریت آن و جلوگیری از تخلیه در معابر و کنار جاده ها تاکید کرد.

وی تصریح کرد : متاسفانه رهاسازی زباله توسط بعضی از دهیاری ها وجود دارد که زباله ها را در دره ها، رودخانه ها و کنار جاده ها تخلیه نموده و باعث زشت شدن چهره طبیعت شهرستان و تخریب محیط زیست می شوند که در این راستا باید اقدامات لازم توسط دستگاههای مسئول صورت گیرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آوج افزود: در راستای آگاه سازی و آموزش های لازم جوامع در خصوص تفکیک زباله باید اقدام لازم توسط دستگاههای ذیربط صورت پذیرد.

در ادامه جلسه حاضرین نقطه نظزات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

پایان پیام

 

کد خبر : 61861 ساعت خبر : 3:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=61861
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات