آغاز اکران «خانه کاغذی» از ۲۹ آذر

آغاز اکران «خانه کاغذی» از ۲۹ آذر

سخنگوی شورای صنفی نمایش از آغاز اکران فیلم سینمایی «خانه کاغذی» از روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه در گروه کوروش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سمعی و بصری؛ غلامرضا فرجی در خصوص جلسه روز دوشنبه ۲۷ آذرماه شورای صنفی نمایش اظهار داشت: در این جلسه قرار داد اکران فیلم سینمایی «اسرافیل» در گروه زندگی پس از فیلم «دختر عمو پسر عمو» به ثبت رسید.

وی افزود: همچنین فیلم سینمایی «خانه کاغذی» به جای فیلم سینمایی «وقتی برگشتیم» از روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه در گروه کوروش اکران خود را آغاز خواهد کرد.

آغاز اکران «خانه کاغذی» از ۲۹ آذر

سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین در خصوص اکران فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» تاکید کرد: بخش اصلی مذاکرات این هفته شورا به بررسی اکران فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» با حضور تهیه‌کننده و پخش کننده اثر اختصاص داشت که در نهایت با توجه به شلوغی جدول اکران مقرر شد این فیلم در زمان دیگری اکران شود.

فیلم (به انگلیسی: Film) اصطلاحی است که به‌طور عام شامل تصاویر و عکس‌های متحرک و همچنین زمینه می‌گردد. فیلم در لغت به معنی «نوار باریک» است و از آن جایی که برای اولین بار تصاویر متحرک روی فیلم‌ها ثبت می‌شدند و به این وسیله نمایش داده می‌شدند، این نام روی تصاویر متحرک ماند، البته امروز خود کلمه «فیلم» به‌طور تخصصی فقط به تصاویر متحرکی گفته می‌شود که در سینما نمایش داده می‌شوند، اگر همین فیلم‌ها پس از آن که دوره اکرانشان تمام شود از تلویزیون پخش شوند، به آن‌ها «فیلم سینمایی» می‌گویند و اگر از ابتدا فیلمی را مختص تلویزیون بسازند و ربطی به سینما نداشته باشد، به آن‌ها «تله فیلم» می‌گویند.

ریشه این نام در این واقعیت است که فیلم عکاسی به‌طور تاریخی عنصر اساسی رسانه ضبط و پخش تصاویر متحرک به حساب می‌آمده‌است. تولید فیلم‌ها از طریق ضبط تصویر مردم و اشیاء واقعی با دوربین یا به وجود آوردن آن‌ها از طریق تکنیک‌های انیمیشن یا جلوه‌های ویژه است.

پایان پیام

کد خبر : 62633 ساعت خبر : 4:34 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=62633
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات