آیین تجلیل از فریدون مجلسی برگزار می‌شود

آیین تجلیل از چهره فرهنگی دوستدار محیط‌زیست «فریدون مجلسی» روز یکشنبه ۱۹ آذر ساعت ۱۷ در فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای شفق؛ این برنامه در قالب برنامه روز فرهنگ با محوریت حفاظت از محیطزیست و احترام به طبیعت با معرفی از ۴ اثر تازه فریدون مجلسی شامل: «بشر بر سرشاخ و بن می‌برد»، «حکایتی از پله دوم»، «اسیر افتخار» و با تاکید بر کتاب «فروپاشی» با موضوع محیط‌زیست برگزار می‌شود.

مجلسی در خانواده‌ای فرهنگی و درست در بازه زمانی جنگ جهانی دوم به دنیا آمد و پس از اتمام تحصیلات، جذب وزارت امور خارجه شده و به عنوان دیپلمات ایران در کشورهای مختلف به انجام وظیفه پرداخت و در سال ۵۸ از وزارت امور خارجه فارغ و در بخش خصوصی به فعالیت پرداخت و در کنار آن از جمله علایق وی تحقیق و نگارش در حوزه‌های مختلف فرهنگی می‌باشد و در این زمینه کتب و مقالات متعددی را تالیف کرده است.

این برنامه در راستای تجلیل از چهره‌های برجسته فرهنگی که در حوزه فرهنگ و اجتماع تالیفاتی دارند به همت فرهنگسرای شفق و با حضور دوستداران فرهنگ و هنر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای شفق واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان ۲۱ بوستان شفق مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۱۷۱۹۵ تماس بگیرند.

پایان پیام

 

کد خبر : 59664 ساعت خبر : 10:16 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=59664
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات