اجرای نمایش «دوست دارم عزیزم» در جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان

اجرای نمایش «دوست دارم عزیزم» در جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان

نمایش صحنه‌ای «دوست دارم عزیزم» کاری از گروه تئاتر تکم و نیلوفران شهرستان مرند، برای حضور در جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان آماده شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، ، نمایش صحنه ای «دوست دارم عزیزم» نوشته پژمان شاهوردی و کارگردانی محمد یوسفی زاده، کاری از گروه تئاتر تکم ونیلوفران شهرستان مرند، جهت حضور در جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان آماده شد.
داستان این نمایش، درباره زیاد خواهی های یک زن و سو استفاده او از دوست داشتن همسرش است که به دلیل خواسته های زیاد او در زندگی، در نهایت همسرش بدهی بی شماری بالا می آورد. نمایش «دوست دارم عزیزم» سعی دارد با زبان طنز، به معضلات و دغدغه های اجتماعی میان خانواده ها بپردازد.

اجرای نمایش «دوست دارم عزیزم» در جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان

یوسف پوربشاش و آیسان خلیل زاده  به عنوان دو بازیگر اصلی، در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. همچنین حمید حمیدی مشاور کارگردان، امیر علی کاظم پور طراح صحنه، امین محمود زاده آهنگساز، فاطمه قلی زاده دستیار کارگردان و بهراد عظیمی مدیر صحنه این نمایش هستند.

این نمایش از بین ۲۳۰متن که برای بازخوانی جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان ارسال شده بودند مورد پذیرش قرار گرفته است.  گفتنی است این جشنواره از ۱۴الی۲۱دی ماه در کاشان برگزار خواهد شد.

پایان پیام

کد خبر : 61801 ساعت خبر : 7:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=61801
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات